Niet wassen up-date

Mijn haar,……het is en blijft een moeilijke relatie,……:-).  Maar hoe zit het nu met dat wassen,…..:-).  En de jeuk??

Wel sinds oktober probeer ik het zo weinig mogelijk te wassen, want uitspoelen, wassen met conditioner, het werkt niet voor me,..ik gooide al mijn stylingsprodukten buiten  de maskers en conditioners alleen de bus haarlak bleef en die staat er ook meer als versiering in het badkamerkastje.

De shampoo van Eucerin droogde heel fel uit vond ik en zocht een alternatief, na lang wikken en wegen haalde ik bij Lush een shampoo bar en ik werd de Soak&Float aangeraden en tot op heden ben ik daar super tevreden van,…..zelfs mijn lief is fan,….en de jeuk die is onder controle, wel nog niet helemaal verdwenen,…

Ja, van totaal niet meer wassen is niks in huis gekomen en met Natriumbicarbonaat wassen of azijn vind ik een brug te ver en na een week vind ik ook dat je mijn haar begint te ruiken en dan geniet ik zo van mijn haar te wassen,…..en op aanraden van een vriendin kocht ik de tangle free brush, wat mijn knopen zo ontward,…..heerlijk!

Dus momenteel hou ik dit ritme aan,…..alleen moet ik toch nog eens naar de kapper om het model wat op te frissen, want het begint te plat rond mijn gezicht te vallen,……maar momenteel is mijn aversie nog groter voor de kapper dan voor het kapsel 🙂 :-),…..

 

13 gedachtes over “Niet wassen up-date

  1. Mij lukt het ook niet zonder enige vorm van zeep, te meer omdat ik gel en lak gebruik en dat krijg ik er met gewoon water niet uit. Ik probeer wel om heel weinig shampoo te gebruiken, in de plaats van een ferme spuit vroeger!

Geef een reactie

