Chocolade beurs

Vrijdag hoorde ik op radio 2 dat er in Brussel het chocoladesalon werd georganiseerd,…ik kwam echt uit de lucht gevallen, de leraar had er ook totaal niks van gezegd tijdens de les,….

Natuurlijk wilde ik supergraag gaan, maar er stond al een pittig kidsweekendje op de planning, dat achteraf gezien beter meeviel dan gedacht, aangezien de zoon heel de week ziek was geweest en ook niet echt liet horen dat hij naar zijn team wilde gaan kijken,..extra time :-).

Vrijdagavond gooide ik mijn wensen op tafel en tot mijn grote verbazing wilde mijn 3 mannen mee,….totaal onverwacht,…..

En zo gebeurde het dat we onze pubers zondag tijdig wakker maakten, oh wat een gezucht tot gevolg, maar een leuke straf voor de keren dat zij ons om 5u uit bed zetten, want uiteraard zijn ze dat vergeten, wij niet πŸ™‚ :-).

En was het de moeite, absoluut, wat een aanbod aan kunstwerkjes, overheerlijke chocolade, orginele vormgevingen en verschillende soorten chocolade,…ik waande me een kind in een speelgoedwinkel,…er was zoveel om te zien, zoveel in me op te nemen,..ik zag ook veel technieken terugkomen. Β Maar het ontnuchterde ook, want er bestaat al zoveel,….we gaan heel orgineel uit de hoek moeten komen willen we onze droom tot een succes maken,….

Een greep uit het asortiment,…….

2016-02-07 10.56.54 2016-02-07 10.58.08 2016-02-07 11.00.45 2016-02-07 11.08.56 2016-02-07 11.31.29 2016-02-07 11.44.00

 

2016-02-04 21.52.10En het grappige was dat dit stuk ( eigen werk) er ook terug te vinden was, weliswaar in kleiner model :-).

 

14 gedachtes over “Chocolade beurs

  1. Jullie vinden wel wat πŸ™‚
    En mensen zijn niet altijd op zoek naar originaliteit: de markt is en blijft een kwestie van vraag en aanbod. Als jij kan aanbieden wat gevraagd wordt, dan ga je verkopen. Zo simpel (of moeilijk) is dat.
    Jij en je partner (en misschien ook wel de kinderen, je spreekt over wij dus dat is niet heel duidelijk, maar ik zie het zo voor mij πŸ™‚ ) heel veel succes gewenst!

  2. Ik ruik de chocolade al tot hier.. Hopelijk heb je veel inspiratie kunnen opdoen en euhm als je ooit een theehuisje opent, ik wil wel zorgen voor de chocoladecakes, brownies, bounties e.a. naast jouw creaties, perfecte excuus voor mij om meer te mogen bakken πŸ˜‰

Geef een reactie

