Think Pink

Jullie weten dat mijn mama gestorven ten gevolgen van borstkanker,..en ook dat mijn angst om zelf ziek te worden groot is,….

Mijn kleine zus zette een actie op touw en maakt armbanden ten voordelen van Think Pink , ze ondersteunen de screenings, trekken geld uit voor de voor-en de nazorg, wetenschappelijk onderzoek,  want hoe sneller borstkanker wordt opgespoord, hoe beter,…en ik weet dat zo’n onderzoeken niet fijn zijn en dat wij vrouwen zoiets vaak uitstellen,…niet doen ik denk dat we ondertussen wel allemaal in onze nabije omgeving kennen die getroffen is door deze vreselijke ziekte,…..

Ook de bonusmama van mijn zoon,…een topmadam die heel nauw aan het hart van mijn zoon ligt, dus ook aan het mijne,…is getroffen,……en maakt een rollercoaster mee, dag- in dag- uit,…..

In blogland verschijnen er overal posts op FB word je overspoeld 🙂 en terecht, dus doe ik er nog een schepje bovenop :-),..want mijn Zussie heeft een topactie op touw gezet, namelijk deze prachtige armbanden.

Armband think pink

Ze zijn te koop voor 8 euro bij Madame Stof ( de kleine zus) op rekeningnummer  BE 11 0004 3415 7448 met vermelding van je naam, verzendadres en het aantal armbandjes.

Koop ze, ze zijn trouwens een fijn cadeau,…..en steun alle vrouwen,…..

8 gedachtes over “Think Pink

  1. Ik heb er eentje besteld, mooi initiatief dat ze direct groots aanpakt! Goed gedaan! Wat de screening betreft, mijn brief ligt al binnen om eind van de maand naar het ziekenhuis te gaan voor een mammografie. En ik ben altijd trouw op post.

  2. Naar aanleiding van jou artikel ben ik even op de blog van je zusje gaan kijken en heb ik haar een mailtje gestuurd
    Bestelling is geplaatst om bij te dragen aan dit mooie initiatief!

Geef een reactie

