Voorbij gevlogen

2 jaar zijn voorbij gevlogen, zoveel momenten zonder jou mams,……ons leven gaat gewoon verder,……je zou zo hard schrikken van de veranderingen in het leven van je dochters,….

Je jongste dochter heeft een knieprothese gekregen, je oudste dochter staat dat blijkbaar ook te wachten,….en ze huppelt nu weer vrolijk rond,……maar het strafste ga ik je nu vertellen, jouw jongste dochter naait kleren,…..ze deed zelfs al mee aan wedstrijden, ze maakt juweeltjes,……zelfs ter ere van jou maakt ze armbanden ten voordelen van borstkanker,………

Je oudste dochter, heeft weer katjes in huis,….:-), het bloed kruipt waar het niet gaan kan,…..maar net zoals vroeger thuis biedt het zoveel,…..en ook ik, ja je gelooft het niet, heb mijn creatieve kant ontdekt,……ik ga bloemschikken ik weet het mams, de shock van je leven 🙂 en ik ben gestart met een cursus chocoladebewerker,….en vooral mams, ik vond rust,…..rust in mijn leven,…

Je kleinzoon, die al 16 wordt,…..is ook in rustigere vaarwaters gekomen,…niet dat hij het nu perfect doet, hij blijft om je jongste lijken hé 🙂 en is het motto, god schept de dag en ik loop er door ook op hem van toepassing, hoewel ik hem verdenk van veel gevoeliger te zijn dan hij laat uitschijnen en die kant is hij meer en meer aan het tonen,……..

Je leest het, het gaat goed met ons,……hopelijk ook met jou waar je ook bent, weet dat je gemist wordt,…..

Love ya!!

xxx

9 gedachtes over “Voorbij gevlogen

  1. Oh, zo schoon, ik heb er een brok in mijn keel van. Ik heb ter ere van je mama een armbandje besteld bij zus. Ik moet alleen nog zien hoe ik het moet betalen zo, ben niet zo goed met praktische kanten hé! 😉 Geniet van de herinneringen aan je mama. Ik ben er zeker van dat ze ziet dat het goed is.

Geef een reactie

