Maskers

Toen we vorige week in de chocoladeles de basis legde van het thema maskers, had ik of kreeg ik geen beeld van wat ik wilde,..want het was de bedoeling om je masker structuur en kleur te geven en het zo te monteren dat het een chocolade stuk werd.

Door de perikelen in het Paradijs ( ja ja ,weeral, maar later daar meer over), had ik weinig of geen opzoekingen gedaan,…want als je ergens inspiratie vindt dan is het op het internet :-), je vindt er letterlijk alles, zelfs een lief 🙂 🙂

Zelfs toen ik aankwam en eerst het verplichtte stuk afwerkt, de bloem :-), had ik nog geen idee,….maar eens ik begon, was het daar de inspiratie, welke kleuren ik ging nemen en vooral welke compositie ik ging opstellen,….:-) :-).

Maar eerst de maskers :-),……het begin

Maskers3 Hier waren ze al rood gekleurd en met chocolade de details aangebracht,…..

Maskers2 Stap 2, de opbouw, met de verplichte bloem die mooier werd door ze brons te laten spuiten……

En dan de ultieme afwerking 🙂

maskers4

Eerlijk, had nooit gedacht dat ik zoveel creativiteit in me had, de tijd en de wereld verdween even rondom me heen toen ik aan het creëren was, ik weet dat het melig klinkt voor de nuchtere Gitta, maar eerlijk ik genoot enorm en ben best trots op mijn stuk dat op mijn bureau in het Paradijs staat te pronken,…..

Chocolade en mezelf the perfect match!!

 

15 gedachtes over “Maskers

  1. Heel mooi! Zelf zou ik het ook leuk vinden om met chocolade te werken, maar ik denk dat ik nooit de precisie van jou zou kunnen evenaren, ik ben nogal een smospot en vrees dat mijn stukken er wat abstract zouden uitzien! Fantastisch dat je je daar mee zo kan uitleven!

Geef een reactie

