De week in beelden

De weken vliegen hier weer voorbij,…..maar ik kan niet zeggen in negatieve zin, ik barst van de energie, alles loopt en mijn zoon is zijn puberhumeur aan het verliezen ( oké er moet nog wat afgevijld worden, maar het is al stukken aangenamer),…..ik heb hulp gekregen in het Paradijs en dat maakt het allemaal een stuk dragelijker,…….ik kan weer ademhalen en dat tonen de beelden,……

boys samenZo zit Martini elke morgen te wachten op vers water.

KOUDE DINSDAG Wat was het koud vorige week,…..muts en auto 🙂

Pralines vorige week Pralines maken,….het blijft mijn favo chocoladeles

Oranje kleedje Na eerste selectie outfit kleur Mijn kleerkast na een eerste selectie en ondertussen is er nog verdwenen,……en de beslissing om de uitdaging “project40” aan te gaan lijkt voorlopig ( evaluatie volgt na een maand :-)) de beste die ik al maakte in 2016.

boys samen boys schaatsen We gingen nog eens schaatsen met onze boys,…….genietmomentjes,……….

 

GROENTEN KUISEN Haringsalade ontbijt En uiteraard at ik nog steeds “healthy”,……

11 gedachtes over “De week in beelden

Geef een reactie

