Nieuwe plek

Het is geen geheim,…..ik volg al een tijdje de principes van het Paleodieet, of levenswijze,…..ik ben ervan overtuigd dat dit dieet geweldig bij me past,….ik heb geen honger, geen buikpijn noch constipatie ( niks zo vervelend hΓ© Pannenkoek), ik heb tonnen energie, mijn huid ziet er stukken beter uit,…..dus voor mij is het een uitgemaakte zaak,…..voor mij werkt dit perfect,……

Maar iedereen is anders,…..en wat voor mij werkt, werkt niet voor iemand anders,…..dus ik ben heel voorzichtig geworden om anderen te overtuigen,….

Omdat er veel vraag was naar recepten en ik het een beetje beu was om alles op mail te zetten :-), heb ik besloten een 2de blog te starten, een healthy receptenblogje,…..momenteel worden er recepten geplaatst, hoe het zal evolueren weet ik nog niet,……ook niet zo erg belangrijk,……

De site is voor iedereen beschikbaar en men kan daar terecht voor inspiratie,…en hier en daar een woordje uitleg,…..

Ik doopte mijn nieuw plekje,……Enjoy life in a healthy way,…….

En voor de non believers,…..probeer het eens 14 dagen,…..je gaat anders praten πŸ™‚ πŸ™‚

 

10 gedachtes over “Nieuwe plek

  1. Ik zie het her en der voorbij komen en bij sommige gerechten denk ik… tiens dat ziet er lekker uit… ik ga je blog volgen en wie weet bekeer ik mij ook nog tot een Paleo-eetmaatje πŸ˜‰

Geef een reactie

