Terugblik 2015

31 december 2015 vandaag,……..tijd tikt weg en zo ook weer een heel jaar,…..uiteraard maakte ik weer een lijstje van hoe mijn jaar was en eerlijk, het was een goed jaar.

  • Ik stopte met bloggen en begon ook weer :-), schrijven het is te belangrijk in mijn leven en dit plekje, is mijn plekje,..
  • Ik liep de ten miles in pure euforie en we voelden nog eens hoe een overwinning proefde,…..
  • Ik stopte ook met lopen, met heel veel pijn in het hart en tot op heden ben ik nog steeds op zoek naar een nieuwe fysieke uitdaging.
  • We startten met Paleo-eten, met een herval hier en daar, maar volgens mijn lichaam toch een fijne manier van eten.
  • We werden verliefd op Berlijn, een topstad en als citytrip een geweldige aanrader.
  • Ik had een thuisblijfvakantie, die eigenlijk fantastisch was, met dank aan het mooie weer :-).
  • Ik ging mijn haar minder wassen en dat is een van de beste beslissingen geweest in 2015, minder jeuk, mooier haar,……
  • Ik ging mijn haar ook weer zelf kleuren, omdat ik een kappersbeurt gewoon te duur vind,135 euro remember :-).
  • Ik begon met mijn BFF een cursus chocoladebewerker en het is love at first sight,…hopelijk kan ik er iets met in de toekomst,…..
  • Ik gooide het Carrie masker af en werd gewoon Gitta, zoals ik ben, daarmee verdween ook de hoeveelheid make-up en accesoires, less is more en het voelt geweldig.
  • Ik kocht een nieuwe weegschaal die zomaar eventjes 1.5kg meer aangeeft als de oude, momenteel zelfs 2.5kg, die feestdagen hé 🙂 :-).
  • Ik zette voor het eerst in mijn leven geen kerstboom, maar verving hem door een houten exemplaar, ook thuis werd less is more toegepast,….
  • Ik begon met YNAB en dat was buiten mijn haar minder wassen nog een betere beslissing,…..We zijn begonnen in september en ik ben zo trots op het bereikte resultaat, geen verrassingen meer een duidelijk overzicht van wat binnen- en buitengaat,…..en het lijkt of ik meer kan met hetzelfde geld,…..en mijn buffer groeit,……
  • Ik deed mee aan “Boostyourpositivty“, ging zelfs naar de brunch,….over comfortzone gesproken :-).
  • Er waren ook minder leuke momenten, we namen afscheid van Opa C,…
  • Mijn zoon wilde weer overstappen op co-ouderschap en ondanks dat ik het weer moeilijk heb met de verandering, laat ik het los en geniet ik van de extra tijd met mezelf en mijn lief,…..

Ik hoop dat 2016 net zo geweldig wordt,…..met mooie liefdevolle momenten,…..en met een positieve geest,….

Voor jullie,….

Niks wat je in de winkel koopt, maar dat wat je stilletjes hoopt,….

Een geweldige, gezond, warm 2016!!

Gitta & Co

17 gedachtes over “Terugblik 2015

  1. Ik heb je vorig jaar niet vaak gevolgd (zelf een serieuze blogdip gehad waardoor ik niet meer schreef of las), maar het zag er – los van de mindere momenten – een mooi jaar uit. Ik wens je een fantastisch 2016 toe!

Geef een reactie

