Kerstruil

In blogland wordt er vanalles georganiseerd en ik vind dat geweldig om aan deel te nemen, het brengt je uit je comfortzone en je moet soms al eens wat moeite doen,….:-).

Toen we lazen bij Romina dat er weer een kerstruil werd georganiseerd ondanks haar ver gevorde toestand van zwanger zijn twijfelde ik weer geen moment en werd onze inschrijving een feit,…

Hoe werkt de kerstruil, je krijgt een “slachtoffer” toegewezen met naam en vaak haar/zijn pinterestborden, in mijn geval was het Silke van Julienne een diëtiste, kan het toepasselijker, maar toen ik las dat ze veganistisch at, vielen er al veel opties weg,…en toch vond ik een fijne optie,…..in de vorm van thee en een mok.

THEE KERSTRUILTHEEKOPPEN

Ik vergat foto’s te nemen,……ik hoop dat mijn slachtoffer er blij met is,…..:-).  En ik had er graag nog wat eigengemaakte pralines bijgevoegd, maar door haar eetwijze kon dit niet,…..

Maar uiteraard krijg ik met de kerstruil ook een cadeautje,….en toen de postbode was langsgeweest en wij uiteraard niet thuis waren, kon ik het pas gisteren op het postkantoor in ons dorp ophalen :-).  En elke keer opnieuw is er de spanning, wat zit er in het pakje,…….en het begon al bij de verpakking,…..waar echt moeite was ingestoken,…….en dat verraadt al een warm mens,…….

kerstruil 3

En de inhoud van het pak verbaasde mij nog meer,…….eindelijk kreeg ik cadeau wat ik vaak geef,…….een persoonlijke mok,……

Kerstruil 5

En dat was nog niet alles, ik had het geluk ook thee te krijgen ( gelukkig ben ik sinds kort aan de thee, samen met een echte theezeef), een blokje chocolade om zelf chocolademelk te maken, ik vermoed dat de zoon dit gaat opeisen :-),…..en een leuk kaartje,……

kerstruil 6

Ja, ik en cadeautjes, het is een goede combinatie,…..een dikke mercie aan mijn “kerstruil”,……en vooral ook aan degene die hem organiseerde, ondertussen mama geworden van een dochter,……..

10 gedachtes over “Kerstruil

  1. Altijd heel leuk! Zelf doe ik om ‘organisatorische ‘ redenen niet mee. Daar bedoel ik mee dat ik niet organisatorisch niet zo goed ben en bang ben dat het pakje te laat verstuurd zou worden of nog slechter helemaal vergeten en dat wil ik niemand aan doen! 😉

Geef een reactie

