Fijne feesten

Om 12u viel het doek in het Paradijs,……..ik kon zelfs afwerken wat ik wilde afwerken en kon vertrekken met opgeruimde mailbox en mappen die al klaarstaan voor 2016, goed gewerkt hé 🙂 :-).

Vanaf nu hebben mijn lief en ik vakantie,….en om eerlijk te zijn het kwam geen moment te vroeg,…..het was nog even flink veel stress in het Paradijs, met belastingcontrole in Japan en ja, ze hadden Gitta nodig voor alle documenten,….ja, ik geloofde het ook niet.  En uiteraard nog andere perikelen waar ik jullie niet met ga lastig vallen, het is straf genoeg allemaal gelukt.

Voor vanavond is het kerst vieren bij de schoonmama en morgen zijn mijn lief en ik een hele dag samen thuis om te genieten…..beetje koekjes bakken, beetje huishouden en eens over de kerstmarkt wandelen in ons prachtig Antwerpen.

Zaterdag en zondag staan in tekenen van de familie en cadeautjes, yeah, maar ik werd al verwend door Flavie, met een Flow die ik eerlijk had gewonnen en een eyeliner die ik zomaar cadeau kreeg,…..I love blogland, het bracht al zoveel warmte in mijn leven,….

Rest me alleen om iedereen nog fijne feesten te wensen,……geniet van de extra tijd met jullie familie, het lekkere eten en drinken en uiteraard de cadeautjes 🙂 :-).

Betty-Boop-Kerstmis-27763

7 gedachtes over “Fijne feesten

Geef een reactie

