Happinez in een notendopje

Ik schreef onlangs dat ik niet echt goed in mijn vel zat en dat het mijn eigen schuld was,…..

En toen ik dat besefte nam ik het heft weer in eigen handen,…..we pasten onze eetgewoontes weer aan,……en na 3 dagen wat een wereld van verschil,……en toen afgelopen weekend de “vriendjes” weer het nodig vonden om het allemaal in het belachelijke te trekken, stoorde het me zelfs niet,….ik ken mijn waarheid en de reactie van Paleo op mijn lichaam,……het goede humeur, de stralende huid en sterke nagels krijg ik er gratis bij,……en neen, ik wil jullie niet bekeren 🙂 ondanks het feit dat ik het iedereen kan aanraden,……

We bruisen weer van de energie,…….en sparkelen ( het woord van het jaar is nu toch al gekozen, anders was dit ook niet slecht geweest) zo fel, dat we de glitterkleedjes in de rekken laten hangen, hoewel ze mijn naam blijven roepen 🙂 :-).

Omdat we ons ook een beetje door het leven sleurden, schreven we nog eens de leuke momentjes op,……wat dan nog voor wat extra vreugde zorgde de afgelopen weken,……

Een greep uit mijn happinez:

  • Een geweldige outfit uit de kast halen zonder nadenken..
  • Rustige studeermiddag met de zoon, die koffie had gezet en de tafel had gedekt toen ik aankwam,
  • Kerstkaarten kiezen in het Paradijs, hoogtepunt van het jaar,……
  • Een warme badjas na het douchen,……omdat mijn lief hem op de verwarming had gelegd,…….
  • Geweldige lunch met mijn diamondgirls,…….
  • Na jaren nog eens de zus van mijn papa gezien,…..mijn tante dus,…..
  • Alles versieren voor kerst,……
  • Mijn eerste kerstmarkt,………
  • De perfecte jas vinden in solden :-),………
  • Mijn lief die me een mail stuurt met als hoofding “zonder woorden” maar met deze foto,…….love you
  • Na de boodschappen, gewoon gaan lunchen omdat het kan,……….en deze geweldig selfie maken,……gitta en lief
  • Uniqlo ontdekken, de Japanse revelatie op de Meir,……echt een winkel voor mij, alles op kleur gesorteerd en enorm ordelijk, ik werd er instant happy van,……

En hoe is het met jullie???

16 gedachtes over “Happinez in een notendopje

  1. Fijn dat het terug zo goed gaat! Hier ook eigenlijk! Ik voel me ook het best bij mijn vertrouwde paleo. Ik heb zoveel levensvreugde dat ik soms wel eens rond de lantaarnpalen zou willen dansen, maar zie dat ze me oppakken! 😉 Geniet van je goeie gevoel!

  2. Goed bezig… Laat ze maar belachelijk doen; da’s gewoon de jaloezie die spreekt omdat gij wel naar uw lijf durft luisteren en u goed in uw vel durft voelen. Nah. Superleuk, die selfie 🙂

  3. Ik word er ook happy van als ik dit hier allemaal zo lees… 🙂 🙂
    Jouw lijf… jouw eetgewoonten…
    Oh, de mail van het lief… ik kreeg onlangs een blaadje waarin ik van cijfer 1 een lijntje moest trekken naar cijfertje 2 enz… met ook de boodschap ‘I love you’… zalig die momenten 🙂

Geef een reactie

