Leukste tijd van het jaar

Het is geen verrassing dat ik van kerst hou,……het is altijd een magische tijd met al de lichtjes, versieringen en cadeautjes,…..

Dat ik ook een enorm georganiseerd persoontje ben is nog minder een geheim, dus ik ben in het bezit van iedereen zijn verlanglijstje, het meeste kan online gekocht worden en ik zal hier en daar nog wel een uurtje vinden om tijdens de daluren naar het shoppingsparadijs te trekken,…denk dat het allemaal wel goedkomt, aangezien wij kerst vieren bij mijn lief zijn familie op 26/12 waar alleen een cadeautje voor de petekindjes wordt gekocht ( en geef toe voor 2 meisjes mogen kopen is hemel op aarde voor mij :-)) en kerst wordt hier thuis pas op 27/12 gevierd,..wat maakt dat we kerstavond en -dag alleen zijn, no kids, hoewel ik vrees dat we met kerstavond toch de schoonmama en bomma gaan moeten verwerken :-), kerstdag is traditioneel van mij en mijn lief en dagje weg,….uitwaaien aan zee!

Ik wil het allemaal zo eenvoudig mogelijk houden,…..en aangezien we dit weekend geen kids hadden en het volgend weekend nog examenweekend is :-), zijn we al aan de slag gegaan,…..uiteraard hadden we weer een bepaald beeld in ons hoofd,…..en moest het zoveel mogelijk Martini&Royale proef zijn, ze slapen momenteel, dus ik weet nog niet zeker of ik geslaagd ben in mijn optiek,…kijkt u mee, naar mijn sobere kerst,……zonder echte boom, maar met veel lichtjes,…..

IMG_20151206_154241 IMG_20151206_154251 IMG_20151206_154300IMG_20151206_154307 IMG_20151206_154315

7 gedachtes over “Leukste tijd van het jaar

  1. Het ziet er heel leuk uit! Alleen vrees ik dat de losse kerstballen op tafel ook rap zullen sneuvelen. Maar misschien zijn het er die niet kunnen breken, dat is op de foto niet zichtbaar. Leve de sobere kerst.

  2. Heel mooi, past bij je! Vooral de vaas met ballen en lichtjes vind ik super. Je eigen houtcreatie (onderste foto) zie ik niet zo goed, beetje wazig, hoe heb je het gedaan? Gewoon lichtjes rondgedrapeerd?

Geef een reactie

