Een einde en nieuw begin

Aangezien het einde van het jaar met rasse schreden nadert en Flavie zo lief was om me te herinneren :-), zijn we onze doelen van 2015 eens gaan bekijken,….

  1. Sociale media terugschroeven, laten we zeggen dikke fail :-), gelukkig laat ik het al eens vaker in het weekend,…minder blogs lezen, dat is wel een feit,..door gebrek aan tijd, sorry bloggers,..
  2. Lunchpakketten klaarmaken ’s avonds, ja daar zijn we in geslaagd :-), kleren ’s avonds klaarleggen niet echt, maar ik heb nu wel een lijstje in Evernote met outfits bij gebrek aan inspiratie en anders is er nog Instagram of Pinterest 🙂
  3. Tv kijken voor het slapengaan, check met dank aan de Slimste mens,….wat dan weer slaapgebrek in de hand werkt 🙂
  4. Mijn lief koken 2 keer per week, absoluut check ik denk zelfs dat hij tegenwoordig vaker kookt, ook mijn zoontje helpt door meer zelf te doen,.
  5. De 10 miles, ook geslaagd met glans en ik mis het lopen nog steeds,…..
  6. 58-59kg wegen, niet geslaagd, 60kg lager wil mijn weegschaal niet gaan,…
  7. Berlijn,…..wat een topcitytrip,…….ook geslaagd,…..

We hebben dat niet slecht gedaan hé,…:-), doelstellingen bereikt,……ondertussen hebben we ook eens nagedacht wat de doelstellingen van 2016 gaan worden, beetje uitdaging moet er zijn hé,……:-)

  1. Gezond blijven 🙂
  2. Verdiepen in de recepten van Paleo en het ook zo goed mogelijk volgen,…….dat wil zeggen ook mijn koffie afbouwen de melk die erin gaat en de zoetstof,…..en kaas wat me al aardig lukt :-).
  3. Food waste blijven volhouden,……we eindigden op net geen 1500g,….ik ben een tevreden mens.
  4. YNAB, mijn kindje,……dat loopt nu eens geweldig sé,…..ik ben enorm trots op de financieel directeur,…..om over de mentale rust te zwijgen,…..graag willen wij dat uitbouwen tot een volledige buffer volgend jaar,…..indien mogelijk,…..maar geen druk, als we kunnen verderdoen zoals we bezig zijn, ben ik al meer dan content.
  5. Mijn lang onderdrukte creativiteit verder ontplooien,………in de chocolade les, maar ook met klei en bloemen,….creëren, ik word daar gelukkig van,….u zal ongetwijfeld de creaties zien voorbij komen :-).

En u, hebt u al nagedacht over uw doelen in 2016, geef toe het klinkt toch beter dan voornemens hé???

10 gedachtes over “Een einde en nieuw begin

  1. Mooie doelstellingen heb je gehaald! En alvast mooie vooruitzichten voor 2016. Mijn allerbelangrijkste doelstelling is ook gemotiveerd blijven om paleo te blijven volgen, ( zegt degene die nu net een stukje witte chocolade heeft gegeten 😉 ) Misschien terug gaan werken, of mijn vrijwilligerswerk uitbreiden. Afbouwen van medicatie en naar Analousie gaan. Ik wil ook een geweldige cyber-oma worden en hopen dat mijn zoon, met vrouw en kind volgend jaar eens naar Belgie komen.

  2. Goed hoor van je! En inderdaad, gezond blijven is het allerbelangrijkste. Van mij moet die weegschaal weer een beetje vriendjes met mij worden, en de enige die daar iets kan aan doen, ben ik zelf. Er staat nu een totaal verkeerd cijfer op en we gaan daar nu meteen al iets aan doen, ik ga niet wachten tot Nieuwjaar.
    🙂

  3. Graag gedaan 😉
    Goed bezig hé… ik bewonder het gezond eten… mij lukt het niet… het karakter is er niet… nog niet…
    Ik heb al een aantal nieuwe doelen voor 2016 in gedachten…

  4. Ik denk dat 2016 een uitdagend en fantastisch jaar gaat worden 🙂
    En jeeej voor YNAB! Ik denk er zelfs over om voor 2016 mijn Excelleke (dat ik toch bleef aanvullen als houvast en backup) te gaan loslaten. Slik. Spannend.

Geef een reactie

