Lazy Sunday

Zondag rustdag en die dag mag je vandaag letterlijk nemen :-), gisteren zoveel energie dat ik al kookte voor de diepvries en de strijk wegwerkte, de boodschappen en het voetbal combineerde,…

En dat maakt dat er vandaag niet zoveel op de agenda staat, buiten aanwezig zijn voor de pubers die moeten studeren voor hun komende examens en punten scoren zal in mijn zoon zijn geval broodnodig zijn :-), maar gelukkig heb ik dat kunnen loslaten,…nota’s ik teken ze gelaten dito voor de slechte testen,…het is zijn verantwoordelijkheid en keuze en niet studeren is er ook zo een :-),…ik wil me niet meer schuldig voelen of het naar me toe trekken,…..en al zeker geen spanningen niet meer,….

Maar er zijn ook leuke momenten vandaag, zo zijn we begonnen met de zoektocht naar een leuke gezinsvakantie,…iets om met dit weer echt naar uit te kijken, ik kan bloggen en blogs lezen naar hartelust en zelfs zetelhangen,….want de was is bijgewerkt, de lunch moet slechts worden opgewarmd en het avondeten dat is een zorg voor later :-),….

Sunday lazy Sunday,…….I love you!!!

10 gedachtes over “Lazy Sunday

  1. Zalig zo’n zondag, geniet er maar van. Wij zijn volop bezig het plafond te schilderen en ik ben weer met nieuwe oefeningen begonnen en ben overal stijf… dus het is lastig. Maar vanavond eten bij de Italiaan! ๐Ÿ™‚

  2. hรจhรจ, klinkt goed, Gitta!
    Ik heb aan jou gedacht gisteren, toen ik bij het ontbijt de Nina las (weekendbijlage bij het Laatste Nieuws). Er stond een artikel in over Jacques Vermeire en zijn gezin, en zijn houding tegenover de kinderen en hun schoolresultaten. Zou een voorbeeld voor jou kunnen zijn… ๐Ÿ˜‰

Geef een reactie

