Grenzen verleggen

Afgelopen vrijdag, een hele vrije dag voor mezelf en de vriendinnen,….op het programma, de Libelle winterfair,…iets wat ik ooit al eens met mama deed en de kleine zus :-),…en toen vond ik het altijd een hoog hobby-gehalte hebben, maar nu we aan het creatieve zijn geslagen bekijken we dat anders,…maar ik beken, het was omdat het gezelschap leuk was dat ik ja zei :-).

Dat ik het brein achter de beurs kende speelde uiteraard ook mee 🙂 en dat zij zo lief was om ons overal op voorhand in te schrijven voor de workshops, die we zorgvuldig hadden uitgekozen en ons binnen te laten via de achter-ingang :-), maakte ons VIP-gasten :-).   Dus lieve schat, dikke mercie!!!

Onze eerste workshop, was bij Bosch een een houten kerstboom in elkaar knutselen, dat we effectief gingen zagen, boren en nagels invijzen daar had ik natuurlijk weer niet over nagedacht :-),….maar het was te laat.  Ik die nog nooit een boormachien, laat staan een zaagmachien had vastgehad moest plots het hanteren of ik nog nooit anders had gedaan,….gelukkig was er hulp voorzien in de vorm van mooie jonge mannen :-), uitgekozen spul :-).  En het verliep tot mijn grote verbazing vlot,….er schuilt een handige henriëtta in mij, alleen is ze diep verstopt :-)…….maar vanaf nu maakt gereedschap me niet meer zenuwachtig,…..en hebben we weer grenzen verlegd voor onszelf,….

kerstboom maken kerstboom maken 3

We namen de boom mee naar huis, wat een prachtige vervanging wordt van onze boom waar Martini graag inkruipt met als gevolg, boom vaak op de grond, als hij voorzien is van een laagje goudkleur,…aangezien we dit jaar voor goud&brons hebben gekozen als kleur met kerst,…..elk jaar wordt daar veel aandacht aan geschonken, dit jaar gaat het soberder zijn,….want less is more, iets wat ik steeds meer en meer probeer door te trekken ook in mijn kleren en accesoires,…..

Houte kerstboomMet een gouden laagje :-), zonder versiering,……

We deden ook mee aan creatief cadeautjes inpakken,…..en creatief met kaarsen en tafelversiering en die laatste was eigenlijk een hele fijne workshop, met leuke tips die veel sfeer creëren,…..

kerstboom maken 2

Het veel aanwezige volk, maakte dat het ook enorm vermoeide, veel indrukken en een diepe verscheidenheid aan mensen en aangezien ik een spons ben, was ik blij dat het tijd was om te vertrekken,…..waar mijn lief mij enthousiast onthaalde met een aperitief en hapje,….en vele complimenten over mijn DIY :-).  Liefde is, warm onthaald worden thuis,…….

14 gedachtes over “Grenzen verleggen

  1. Deze beurs sprak me ook geweldig aan! En Wim die de foto’s van je fantastische boom zag wil er ook zo eentje maken. Ik zou het in elk geval geweldig vinden om die groene valse boom niet te moeten versieren! Wil het ook sober houden gedurende de feestdagen.

Geef een reactie

