Heerlijk

Ik weet het, ik schrijf te weinig en kom al zeker te weinig lezen,……..maar ik ben te hard aan het genieten van een weekje rust,…….rust in mijn hoofd, tijd voor mezelf en voor mijn lief,…..ik moet bekennen, de afwezigheid van mijn zoon doet me goed,…..geen race tegen de klok, geen gezeur om school, geen gehaast van-en naar het voetbal,…..enkel tijd voor mezelf…..tijd om wat gezonder te eten, meer te sporten, beter en meer te slapen,………en om eens te zetelcrashen,…….

U leest het ik geniet,……met volle teugen van deze week die ik cadeau kreeg,…….want zowel ik als mijn lief ontspannen,…….

Genieten van het leven, genieten van elkaar,……..voor meer heb ik geen tijd 🙂 :-),……..

Tot snel,

x

 

 

11 gedachtes over “Heerlijk

Geef een reactie

