Happiness Tag

Na een heftige emotionele periode, die toch ook wel een weerslag op me had, mijn zoon die weer wat afdwaalt van het pad,..gaan we weer voor wat happiness,..ik vond deze Tag bij Wiebeltje,…een madam die ik al een tijdje lees, omdat ze met haar beide voeten op de grond staat en heel rake dingen weet te zeggen,…….en na een heerlijke sportsessie en zweetsessie staan we weer recht en kies ik ervoor om happy door het leven te stappen, piekeren aan de kant, weten dat ik niet alle leed in de wereld kan veranderen en dankbaar zijn voor wat ik heb,….

De Happiness Tag:

  • Van welk eten word je blij?  Van witloof met kaas en hesp, een aardappel geplet in de pan waarin het vlees is gebakken ( guilty pleasure), boterham met kaas, fastfood, allemaal zaken die ik nog maar zelden eet, want het geeft instant happiness maar achteraf voel je aan je lichaam dat het niet zo happy is :-),….van welk eten wordt mijn lichaam blij, groenten, fruit, vis, vlees, eieren, noten,…..

 

  • Welke film maakt je vrolijk?  Are you kidding me, Sex And The City natuurlijk zowel de 1 als de 2 en als ik me niet vergis is er deze week nog eens de 2 op televisie,……

 

  • Welk kledingstuk maakt je Happy?  De slons in me zegt, mijn jogging, niks zaliger dan thuiskomen en mijn jogging aantrekken, mijn ijdele kant zegt, jurkjes,….ik ben een jurkenmadam, past ook het best bij mijn figuur,……

 

Voor iedereen die een vleugje vrolijkheid kan gebruiken, hij werkt :-), go for it zou ik zeggen!!

 

6 gedachtes over “Happiness Tag

  1. Kijk eens aan, vroeger was mijn absolute topgerecht prei met hesp en kaas. Maar kijk, ouder, wijzer en vooral meer smaakgevoel… dus ga ik nu ook voor grondwitloof in hesp gerold met kaassaus. Zaaaaalig.
    Enfin, met die filmkeuze ben ik het niet eens, geef mij maar Pretty Woman 🙂
    En schoenen kopen maakt me eigenlijk ook echt blij…. net als saunadagjes.

Geef een reactie

