19 gedachtes over “What’s a name

  1. Pralingitta? Jouw perfectionisme kenmerkt je maar ook je gevoeligheid, je menselijkheid, verder heb je een ‘classy style’ vind ik en dat zouden jouw doosjes zeker moeten uitstralen. Eenvoud, chic en strak, denk ik zo…

  2. Even denken… https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/a3/c1/45/a3c14559561a2bca33d0feb98936378b.jpg Iets in die zin zou ik een mooi logo vinden en als naam zou ik kiezen voor ‘Belgian Brown Diamond’ – zo blijf je nog eens in de sfeer van je huidige job en creëer je een internationale uitstraling, want voordat je het weet liggen je pralines in een etalage in New York, waar je bij de opening van de zeventiendede winkel van je keten Carrie Bradshaw kunt uitnodigen om het lintje door te knippen.

  3. Na het lezen van de tekst en vóór het lezen van de commentaren, dacht ik spontaan verander bij ‘La pralinitta’ gewoon de n door de g. Vervolgens zag ik dat Tiny al ongeveer hetzelfde gedacht had 🙂

  4. Ik ben razend benieuwd naar het totale concept!
    Het zal zo wie zo chique worden, daar ben ik zeker van.
    De suggestie van ‘La praligitta’ van Tiny klinkt mooi
    Persoonlijk vind ik het voorstel van Eilish, ‘puur gitta’, het best uitstralen wat je voor ogen hebt.
    Alvast veek succes!!

      1. Puur Gitta is mooi en passend, maar misschien te beperkend omdat je dan aan het Nederlandse taalgebied gekoppeld blijft…

  5. classy but sexy zou ik jou beschrijven (qua look), qua innerlijk enkele kernwoorden: details, doordacht, gedreven, perfectionisme, altijd meer willen, altijd beter willen doen

  6. Chocodiva bestaat al, zie ik 🙂 Waarom niet gewoon je eigen naam? Dat vind ik heel mooi klinken als merknaam!
    En hier ook een kandidaat voor proefkonijn 😉
    Van logo’s ken ik niks, maar ik denk dat je iets met herfstkleuren moet doen, of met goud, dat is herfstig én classy, dus dat past denk ik ook wel bij je, en de doosjes zwart, bv goud langs de binnenkant met een gouden lint er omheen en gouden opdruk… En qua logo misschien gewoon je naam, Gitta, handgeschreven en dan zo gedigitaliseerd?

Geef een reactie

