Relativeren?

Hoe raar dit ook mag klinken, de bonusmama van mijn zoon is een topwijf,…..vanaf moment 1 hebben wij een klik en hoe erg ik het ook niet snap wat ze in mijn ex ziet, is het haar keuze 🙂 :-).

Ik heb regelmatig contact, spreken af over de vakantie-en feestdagen regeling, zodat dat enorm soepel verloopt, ze zorgt er ook voor dat ik me minder erger aan mijn ex, we zijn uiteraard ex-en voor iets,…en af en toe komt dat weer eens aan de oppervlakte :-), maar in tegenstelling tot beginjaren, kunnen we weer met elkaar door een deur en in het verleden blijven leven heeft weinig tot geen zin,…..

Nu kreeg ik gisteren een huilende ex aan de lijn,…..er is borstkanker vastgesteld met uitzaaiingen naar de oksel,…….een vrouw van 43, met 2 kleine kindjes van 5 en 7,……het was een mokerslag, waar ik nog steeds niet goed van ben,…….en zij moet door de hel gaan,…..ik voel hier zo met mee,…niemand verdient dit,…..waarom toch??

Het lijkt wel of iedereen ziek wordt in mijn omgeving,….en dat vergroot alleen maar mijn angst om zelf ziek te worden,……

En dan wordt er in het Paradijs ruzie gemaakt over 5min langer werken omdat de afwas nog gedaan moet worden,…..komaan mensen, relativeer,….vier elke dag dat je gezond bent,….en geniet van elke dag,…..maak geen ruzie, relativeer het leven,…..het is mss niet altijd fijn, maar het heeft ook zeker zijn mooie kanten,….haal er ales uit,…ondek jezelf en wees de beste versie van jezelf!!  En vooral wees lief voor elkaar,……..omarm elkaar en het leven,……

11 gedachtes over “Relativeren?

  1. Inderdaad, hoe vaak ergeren mensen zich aan prullen! Heftig verhaal van de bonusmama van Mateo. Fijn dat je er een goeie band mee hebt, dat komt alleen maar in het belang van Mateo en de verstandhoudingen. Wat vreselijk dat ze de K-diagnose kreeg. Ik hoop dat ze nog “echt” geholpen kan worden. Sterkte ook voor jou!

Geef een reactie

