How is life

How is life,….nu onze kleine wereld weer eens op zijn kop is gezet,…….want het overlijden van mijn schoonpapa liet een golf van emotie in ons nest los,……en toch, versterkt het mijn band met mijn geweldig lief weer,….net of het verdriet verstrengelt zich met ons, zodat wij ons kunnen herbronnen om weer sterker recht te staan,……het heeft mij alvast weer veel laten nadenken,…..en me nog meer gesterkt in de kennis over welke weg ik wil inslaan, uiteraard met mijn lief en mijn mini-gezin,…….

Ik had een goed gesprek met de zoon, die echt wel inziet dat hij niet goed bezig is op school en me om steun vroeg en ik weer even kon binnenbreken,…….steeds meer in kleine momenten laat hij me toe in zijn wereld en ik ben daar enorm dankbaar voor, ook hier weer alle eer naar mijn lief, die me de raad gaf het te laten bezinken en vooral niet boos te worden, maar wel duidelijke grenzen aan te geven,…..de zoon krijgt de kans,……hopelijk neemt hij ze,……..

Ik kreeg mijn eerste bestelling pralines en er volgde nog een 2de,…….en ik beloofde ook iemand een lading, iemand die het meer verdient omdat zij echt alle moeite moet doen om het hoofd boven water te houden,…..wel, ik kocht mijn eerste pralinevormen en dit weekend haal ik mijn ingrediënten en gaan we experimenteren,…….verpakking vond ik bij Ava, dit is zoooo leuk!!

Ik 2 mooie sjaals op de kop tikte, die mijn collectie een meerwaarde bieden 🙂 en die mijn outfits weer wat pimpen,…….een taupekleur met gouddraad en ene met mijn geliefde zwart/wit combinatie,…….Sjaals

Ik oprecht dankbaar ben, voor het fijne leven dat ik kan leiden, hoewel we dringend ons appartement moeten herschilderen, kandidaten?? 🙂 :-), ik weet dat het bijzaak is,…..maar ik weet dat wij het zo goed hebben en dat er mensen zijn die het me veel minder moeten doen,…….

Ik en Miranda ons inschreven in de beginnerscursus keramiek,……en daar kijk ik enorm naar uit,………

Bloemstuk

Ik ook mijn eerste bloemschik workshop achter de rug heb,…….ik ga me te buiten aan creativiteit,……hier ging ik me te buiten aan mijn eerste potjes,……

creatieve Gitta

Ik enorm veel inspiratie haalde op youtube voor opsteek kapsels en ik daar enorm veel positieve reacties op krijg,…..dit is een topper,……..

Mijn kleine zuske deelneemt aan een naaiwedstrijd en ze echt goed is en mooie outfits  maakt,……..please vote voor mijn kleine zuske ( Inge Moreels), stemmen doet u

http://www.sewitup.be/seizoen-3/ronde-1-stem/#more-1719

 

Life is good en af en toe moeten we daar echt bij stilstaan,…….

9 gedachtes over “How is life

  1. Dat verdriet, ofwel haal je er iets goeds uit, ofwel laat je alles daardoor donker worden… Ben blij dat jullie er iets positiefs uit halen!
    Ik wil ook pralines, he! Waar kan ik bestellen zoeteke? En hoeveel vraag je? 🙂 Welke raad je me trouwens aan? (Ik eet het liefst witte chocolade en moest het leonidas zijn, dan die met een (hazel)noot in…)

    1. Hoeveel ik vraag moet ik nog gaan bekijken, aangezien ik nog in de aankoop- en leerfase zit,….ah jij lust de Manon graag, ik ga aan mijn leraar vragen wat de vulling inhoudt,…momenteel is het nog experimenteren, maar dat ga ik dus doen hé,……en dan stuur ik wat samples op,…..en dan laat je je bevindingen maar,…..

  2. Sterkte bij het overlijden, dat zet de wereld op zijn kop en relativeert alles enorm. Goed dat je bij je lief en je zoon terecht kunt. En wat fijn dat je passie vindt in je pralines maken en al die andere dingen die je graag doet. Ik wens er jou ontzettend veel succes mee!!!

  3. Wat geweldig dat jij ondanks alles zo positief blijft, want dat is uiteindelijk de sleutel tot geluk! En dingen doen is een ongelooflijke riijkdom! Fijn dat zoonlief inziet dat hij zich moet herpakken. En al helemaal geweldig dat jullie liefde zo sterk is en alleen maar blijft groeien. Dit logje doet deugd aan mijn hartje!

  4. Ook mijn deelneming! Tof te lezen dat zo’n momenten jullie nog dichter bij elkaar brengen.
    Had ik fan geweest van pralines bestelde ik meteen een hele camion, maar helaas is mijn weegschaal hier niet mee akkoord. Mocht je ‘light’ pralines produceren (een gat in de markt :)!) met spinazie en bloemkool bijvoorbeeld zou ik er wel eens over nadenken.

Geef een reactie

