Lucht

Lucht, zuurstof is voor een relatie heel belangrijk, denk ik,…..de ruimte dat ieder zijn eigen ding kan doen en vooral zichzelf zijn in combinatie met de mogelijkheid om samen een sterk team te vormen,…

Ik en mijn lief zijn zo’n team,….ondanks onze rugzak met slechte ervaringen op relatiegebied,…..het zal zijn redenen wel hebben gehad,….en ik ben enorm dankbaar dat ik nu wel zo’n fijne relatie mag meemaken,…..

Toen bekend werd dat mijn lief voor zijn nieuwe job al eens naar het moederbedrijf in ons buurland moest van de wijn en de kaas, stond ik daar eerlijk gezegd niet voor te springen, zijn nogal een plakkoppel die enorm veel samen zijn en daar ook nog van genieten :-),…..

De eerste keer was het voor 2 nachten en die waren zo voorbij dat ik niet de tijd kreeg mijn lief te missen en tegelijker tijd weer een eye-opener om te beseffen hoeveel ik van hem hou,…….

Deze week zou hij een ganse week weg zijn,…..en mijn eerste gedachte was, mmm dat gaat toch wel lang zijn,…maar toen het tijdstip dichterbij kwam veranderde mijn mening,…er waren vorige week 2 akkefietjes geweest die voor mij een beetje aansleepten en besefte dat dit wel eens weer terug wat zuurstof in onze relatie zou pompen of de boel zou opklaren,….

En maandag vertrok hij met een koffer vol lieve briefjes ( uiteraard verstopt) en installeerde mijn lief die zo anti sociale media en chatprogramma’s is ( ja,ja tegenpolen :-)) , whatsapp,…..om het contact wat leuk te houden en het makkelijker is dan bellen en het heel interactief is,…

Maandag en dinsdag vlogen voorbij,..en op woensdag werd ik voor het eerst geconfronteerd met het missen van,…slapen ging niet zoals anders en het was druk en er gebeurde allerlei zaken die ik niet kon delen,….

Donderdag werd ik weer helemaal opgeslokt en dan is er ’s avonds chocoladecursus,…en dat heeft me zo in de ban dat mijn lief en het gemis wat naar de achtergrond verdween tot ik thuiskwam,……en daar zo verrast werd, want mijn lief was vroeger naar huis gekomen, er was afgesproken dat hij donderdag nog zou overnachten en dan vrijdagochtend fris kon vertrekken en we elkaar ’s avonds zouden zien,…maar hij wilde thuis zijn, bij zijn lief,….omdat hij me miste en het thuisgevoel,….de emo kip in me hield het niet droog natuurlijk πŸ™‚ :-),…..en ondankx het late uur babbelde we bij als een gek en sliep ik als een roos πŸ™‚ :-),..

Het gemis heeft me overvallen en de warmte die ik ervaarde toen ik zijn armen rond me voelde zijn onbeschrijfelijk,….dit is meer dan zuurstof geweest :-),…….

 

 

 

17 gedachtes over “Lucht

  1. Dat vind ik nu echt schoon om te lezen se πŸ™‚ πŸ™‚
    Kan zelf het lief niet missen… Vroeger heel veel ruzie gehad als hij op vakantie was zonder mij, maar ik denk dat weggaan voor t werk nog wel iets heel anders is, dat is veel minder plezant voor de vertrekkende partij :p En toegegeven ik ben al eens graag een dagje alleen. Maar alleen slapen? Altijd met een lichtje aan… flauw he.

Geef een reactie

