4 Years ago

Precies vandaag startte ik mijn blog 4 jaar geleden,……op skynet,…..van skynet verhuisden we naar naar naar Blogger.com, om hier te eindigen,…….

En voor iedereen in een kramp schiet, neen ik hou er niet met op,…..heb dat al eens geprobeerd maar dat werkt niet,……I love my place,…..my personal place,..

Is het hier in de loop der jaren veranderd, absoluut,…..:-) en dat zal het in de toekomst nog meer doen,…..het masker Carrie wordt afgegooid,……en ga bloggen onder mijn echte identiteit,…..gaan mijn verhalen dan veranderen? Β  Neen, want ik heb altijd echte verhalen geschreven, ik beschik over te weinig fantasie om verhalen te verzinnen,……

Ik ben vorige week zo fel geschrokken van mensen dat ik getwijfeld heb, getwijfeld om zelfs blogland te verlaten,……..tot mijn veerkracht weer het overnam,……en gesterkt recht te staan :-),…..en door te gaan als Gitta ipv Carrie,…..

Bij deze stel ik mezelf dan even voor πŸ™‚ :-).

Ik ben Gitta en buiten verslaafd aan orde, lippenbalsem en een aantal speciale afwijkingenΒ een doorsnee vrouw van 42 zomers,…een mama van een puberzoon en bonusmama ook van een puberzoon,……het lief van Thomas (zie je nu Mr Pannenkoek) en na bijna 8 jaar zeg ik, de liefde van mijn leven,….hij is mijn dekseltje, de andere kant die mijn gebreken opvangt en aanvult :-),…..we proberen de ballen van het dagelijks leven hoog te houden en mijn normen liggen hoog,……wat mijn perfectionistisch kantje blootlegt,……..en die lijn mag je gerust doortrekken,…..en het ergste is dat ik er meestal in slaag om het zo voor elkaar te krijgen zoals mijn hoofd me het voorschrijft,…….

Waar houd ik van: Β Mijn zoon ( de nagel van mijn doodskist, but I love him to pieces), lepeltje lepeltje liggen met mijn lief, het leven, lachen, mijn familie, capuccino met melkschuim, rode lipstick, schoenen met en zonder hakken :-), handtassen, sporten, healty food, dansen, Martini&RoyaleΒ , jurkjes, goudkleurige juwelen, sjaals, Noir van Chanel, zwarte nagellak, mascara die mijn wimpers lang maakt, lange filosofische gesprekken, rode wijn, pure chocolade, Β mijn BFF, zondag in pyjama doorbrengen, koken, bakken, bloggen, de herfst, regen en wind,…..

Waar houd ik niet van: Rommel, achterbaksheid, oppervlakkigheid ( en ja onder die make-up zit veel meer diepgang dan wordt gezien :-)), de combinatie fruit met vlees/vis, de mentaliteit in het Paradijs, hormonale stoornissen, vuile vloeren, veranderingen, loslaten, orgaanvlees, mensen die zichzelf geweldig vinden, onverdraagzaamheid, mensen met oogkleppen, misselijk zijn, leugens, verwijten, mijn job :-), zwemmen, onverzorgde handen en voeten, slechte geuren, mislukt eten,……

En hier draait de blog om, mezelf en mijn gezin!

Mijn gezinneke,…..en het gaat hier om het idee want de foto is al van 2011 onze boys zijn een klein beetje groter nu πŸ™‚

Gitta & Gezin

En mezelf, hoewel dit al lang geen geheim meer is πŸ™‚

Gitta & Begas

Voor de mensen die nog veel meer willen weten, je vindt me ook onder @MadameGitta op twitter en Instagram,………

Klaar voor een nieuw hoofdstuk,……

 

 

29 gedachtes over “4 Years ago

  1. Fijn dat we je echt mogen leren kennen, zelf ben ik echter (nog) niet zo ver dat ik uit mijn blogpersonage kruip, ik denk nl dat het me zou belemmeren als ik iets van mijn lever zou moeten schrijven.

  2. Welkom! En dat net terwijl ik twijfelde om ondergronds te gaan πŸ˜‰ en dat uiteindelijk toch niet kon, om een aantal gelijkaardige redenen als hierboven. En een sterke madam was je al als Carrie en zal je als Gitta zeker en vast ook blijven…

  3. De naam had ik ook al eens eerder ontdekt, via Instagram, denk ik. Ferm van je, om jezelf een stuk bloot te geven. En wat leuk dat je al 8 jaar met Thomas Pannenkoek (of nee, toch niet?!!) samen bent!

  4. Ik heb het geluk je al van in den beginne te volgen, en irl te kennen. En uiteraard ken ik daardoor allang de “echte Gitta” en ik ben nog altijd heel blij dat we elkaar af en toe ontmoeten, dat je me af en toe wat stylish tips geeft, want ik ben daar een ongelooflijk kieken in! Je hebt me heel veel bijgebracht , veel wijsheid. Ik mag wel zeggen dat je mijn leven heel erg verrijkt hebt. Dikke merci daarvoor Charlie! πŸ˜‰

  5. Oh, ik juich dit van harte toe πŸ™‚
    Leuk, dat uit de kast komen en ik ben zo blij dat je in de ik-vorm schrijft de laatste tijd. Leest zoveel prettiger. Je hebt een heel goeie schrijfstijl maar dat werd (mijns inziens, persoonlijke mening!) teniet gedaan door steeds in de Carrie vorm te schrijven.

  6. Welwel, wie we hier hebben :). Voor mij had je eigenlijk geen masker (meer) op, want de laatste paar jaar heb je geleidelijk en heel zachtjes je privacy-ballon laten leeglopen. Mooi koppel zijn jullie (letterlijk en figuurlijk).
    Wat de Thomas-figuur betreft heb je ongeveer een jaar terug ook al een hint gegeven die ik meteen begreep (hij was ofwel ‘Big’, ofwel je zoon, met voorkeur voor de eerste optie).
    EΓ©n ding blijft een raadsel: die platte pistolet op je hoofd. Die zie ik in geen enkele foto terug πŸ™‚

  7. Wat super dat je vanaf nu onder je eigen naam en identiteit zal bloggen, dat getuigt van veel moed. Ik bibber momenteel nog in mijn schoenen als ik een foto van mezelf online moet gooien. Ondanks het feit dat ik van een jongere generatie ben vertrouw ik het internet voor nog geen meter, gek toch? Ik volg je blog alvast en ik kijk uit naar je volgende posts.

  8. Ik durf het niet. Maar ik vind het wel top dat jij het wel doet: je identiteit blootgeven. En Carrie is niet zo anders dan Gitta. En je bent inderdaad verre van een oppervlakkige madam.

  9. hey Gitta!
    Je echte naam ken ik al een hele tijd, en ook hoe je er uitziet.
    Dat je die outing nu doet op je blog is moedig. Ik zou het eigenlijk ook wel willen, maar vrouwlief wil het liever niet. En om de vrede te bewaren…

  10. Wauw, Gitta. Wat moedig van je. Dat moet een hele stap zijn na als die jaren anonimiteit!
    Ik kijk er des te meer naar uit nu je blogs te lezen…
    Ps. Wat ben je prachtige vrouw, seg!

  11. Ik ben superblij dat je blijft!!!!! En vind Gitta ook leuker dan Carrie πŸ˜‰
    Zelf durf ik die stap niet zitten. Heb er wel al over gedacht. Maar ik zie de LJ-kant van mij wel graag. Dus voorlopig blijft alles bij ’t oude.

Geef een reactie

