Liebster Award

 

Awards, een Oscar ga ik nooit winnen, aangezien alles van mijn gezicht is af te lezen, elke emotie,……ja het is een kwaliteit aan mezelf die ik minder vind, maar we moeten het ermee doen zekers,………deze keer werd ik genomineerd door Me, Myself and We,……een madam die het aandurfde met 2 jonge kids en neem dat maar heel letterlijk weer te gaan studeren oh ja en ook nog eens te combineren met een job,…..ik vind een avond cursus al kunst-en vliegwerk,………en over dat schuldgevoel gaan we niet uitwijden :-).

Tijd voor de vragen :-),…….

*Welke huishoudelijke taak vind je absoluut niet leuk?

Kan ik ook kiezen voor heel het huishouden? Β The never ending story die veel tijd in beslag neemt en weinig langdurig resultaat geeft,…..maar als ik dan toch moet kiezen dan wordt het poetsen, gelukkig werden dienstencheques in het leven geroepen, het is en blijft een hap uit je budget, maar je bent verlost van ramen lappen en de keukenkasten afwassen,………

* Van welk seizoen hou je het meest?

Dat gaat voor niemand een verrassing zijn, want dat is de herfst, ja ook die regen en de wind vind ik geweldig,………maar wat ik het fijnst aan de herfst vind is dat kleurenpalet,……en al die kleuren die je dan vindt, moet je eigenlijk ook in mijn kleerkast vinden πŸ™‚ en jammer maar helaas zijn 5 little black dresses de realiteit :-).

*Als je, ongeacht de kostprijs, een vakantiebestemming mocht kiezen, waar ga je dan heen?

De Malediven :-), decadentie ten top, maar dat past wel bij me πŸ™‚ πŸ™‚ en kijk, hier droomt toch iedereen van πŸ™‚ πŸ™‚ en neen er is weinig cultuur, maar momenteel kan me dat weinig schelen :-), Honeymoon,……..honeymoon πŸ˜‰ πŸ˜‰

Malediven-Water-villa1

 

 

 

 

* Is er een verzorgingsproduct dat je absoluut niet kan missen?

Gezichtsreiniger, die ik echt elke morgen en avond gebruik, het liefst de purity made simple van Philosophy,………

PURITY_ALLURE
* Heb je een bepaald lied dat je kan linken aan een bepaalde gebeurtenis uit je leven?Β  Welk lied is dat en aan welke gebeurtenis link je het?

Are you kidding me,…….natuurlijk heb ik dat,…..het eerste wat me te binnenschiet is “when the lady smiles” van De Golden Earring, den topper op de geweldige fuiven die ik mocht meemaken, pintje in de ene hand, sigaret in de andere en je volledig smijten,…….2de is “The Champions” van Queen, ooit werd dit speciaal voor me gespeeld toen ik de overwinningsgoal maakte en we kampioen werden,…..ik krijg daar nog steeds kippenvel van,…….3de is “Against all odds” van Phill Collins, dit liedje is verbonden met het overlijden van mama en drukt perfect uit hoe ik me erover voel,………

* Vertel mij eens iets over je meest gΓͺnante momentje.

Toen ik een jaar of 14-15 was, werden we verplicht om elk jaar deel te nemen aan een bonte avond,……de hel zeg ik u, ik haat op een podium staan laat staan ook nog grappig zijn of dansen,……maar er werd weer een dansnummer opgevoerd en aangezien ik die leeftijd had in de jaren ’80, ja een kind van de jaren ’80, werden de maillots en leggings uit de kast gehaald,..inclusief de haarbandjes,…..en alles werd eerst mooi bedekt met een hemd ook heel typisch voor die tijd, maar toen we dit moesten afgooien wat bij het nummer hoorde zekers nam ik teveel mee en viel mijn bandje van mijn maillot naar beneden en ja hoor daar stond Carrie met haar borst bloot,………dat ik toen gewoon verder deed daar bewonder ik mezelf nog voor πŸ™‚ :-), het is lang een geweldige annekdote geweest,……

* Wat is je favoriete quote/gedicht/tekst aller tijden?

Quote: Wat er ook in je leven gebeurd, laat niks of niemand je eronder krijgen,……

Gedicht:Β Als ik dood ga, huil maar niet van Bram Vermeulen, papa las dit op de uitvaart van mama,……

Als ik dood ga, huil maar niet
ik ben niet echt dood moet je weten
het is de heimwee die ik achterliet,
dood ben ik pas als jij die bent vergeten.

En als ik dood ga, treur maar niet
ik ben niet echt weg moet je weten
het is het verlangen dat ik achterliet
dood ben ik pas als jij dat bent vergeten.

En als ik dood ga, huil maar niet
ik ben niet echt dood moet je weten
het is maar een lichaam dat ik achterliet
dood ben ik pas als jij mij bent vergeten
dood ben ik pas als jij mij bent vergeten.
* Met welke zanger/politicus/acteur/… zou je wel eens op cafΓ© gaan?Β  Waarover zouden jullie het dan hebben?

Met Jan Kooijman,……ik vind hem zoooo knap,……en hij is een prachtig danser,……dus ballet iets wat ik heel mijn leven heb willen doen daar zouden we het over hebben,…….

* Waar kan je onnoemelijk veel geld aan uitgeven?

Kan de vraag niet beter zijn, aan wat niet πŸ™‚ :-),…….ik kan veel geld geven aan reizen, eten, workshops, cursussen,……en sportschoenen πŸ™‚

* Wat is de laatste foto die je met je telefoon genomen hebt?

Mijn ontbijt van deze ochtend voor Instagram,…..in het teken van #boostyourpositivity en ja, we gaan deelnemen, maar meer daarover morgen,……….

ontbijt

 

Dit was het hoofdstuk vragen,…….wie gaan wij nomineren,…….wel guys, het is jullie beurt,…….Mister Pannenkoek, Mister Bentenge, Mister leven op Pluto, Mister Billy, Mister WildcardΒ en trouwens met jullie wil ik ook wel op cafΓ©,……en of dat nu fout overkomt of niet, ik heb er lak aan :-).

Jullie vragen :-):

  1. Hoe drinken jullie jullie koffie? Het is namelijk vandaag dag van de koffie πŸ™‚
  2. Als jullie iets aan jullie lichaam zouden veranderen, wat zou dat dan zijn??
  3. Waarvan hebben jullie spijt?
  4. Huilen jullie wel eens?
  5. Zouden jullie graag een dagje een vrouw zijn?
  6. Welke eigenschap waarderen jullie in ons vrouwen?
  7. Wat vinden jullie het mooiste lichaamsdeel bij de vrouw?
  8. Indien je opnieuw 16 zou zijn, zou je dezelfde keuzes maken in je leven?
  9. Waar worden jullie gelukkig van?
  10. Waarom zijn jullie begonnen met bloggen?

Ik kijk enorm uit naar jullie schrijfsels,…….

9 gedachtes over “Liebster Award

  1. Het huishouden is inderdaad geen topbezigheid, maar als je dit kunt delen met de partner valt het nog mee (vind ik). Als we oud zijn kunnen we nog steeds aan hulp denken. Elk zijn visie op dat vlak…
    Een striptease nummer op je 15 jaar brengen – il faut le faire :).
    Dank voor de nominatie – ik zal er (zoals ik gewoon ben) een grootste studie van maken!

Geef een reactie

