Trakteren

Trakteren, trakteren wordt er gedaan in het Paradijs als je jarig bent, wel vorige week was Carrie jarig πŸ™‚ en ja, we hadden een fijne verjaardag :-), zoals gewoonlijk een dagje verlof en heerlijk genieten, de mijlpaal was vooral het kopen van nieuwe schoenen, ja, platte schoenen ( en ja omwille van het comfort en sneakers kan niet altijd vind ik),… eerlijkheid gebied me om te zeggen, dat het moeilijk was, want ondanks het grote aanbod, maar ik voelde me toch niet in alles prettig, wel allemaal heerlijk comfi tov de pumps…….maar ik ben blij met het resultaat πŸ™‚

enkellaars Gitta

En deze sweater kon ik niet laten liggen en kocht ik met de verzamelde centjes en er zitten er nog veilig opgeborgen :-), maar dat houden we nog even bij πŸ™‚

streepjes sweater

Een sauna-middagje maakte het geheel af met een fijne gezinsavond,….en mijn zoon verraste me het meest, die had kaartje gekocht met de tekst ” mama, ik toon het niet zo vaak, maar ik ben je echt dankbaar en zie je graag” en dan gaan de sluizen open bij Carrie,……en vulde het me met zoveel warmte waar ik weer een tijdje in kan nestelen.

Maar eigenlijk is dit artikel bedoeld over het trakteren in het Paradijs,………de gewoonte is, dat er taartjes bij Del Rey worden gehaald en die zijn echt heerlijk en kunstwerkjes,…..maar de collega’s wilde geen Del Rey, maar eigengemaakt gebak,…….snappen wie snappen kan πŸ™‚ en Carrie dook gisterenavond de keuken in, voor mensen die ik dan nog niet zo geweldig vind, offerde ik mijn hele avond op :-), om te bakken, frangipannetaart, appelcake en koekjes,……….en Carrie genoot,……want met eieren, bloem, suiker en boter kan je zoveel lekkers maken πŸ™‚ en besefte ik hoe erg ik dat gemist had en zijn we blij dat deze week de cursus ” Ambachtelijke chocoladebewerking” start :-).

Dit stond vanmorgen klaar om mee te nemen en ik weet nu al dat we daar overmorgen niks meer van gaan terugvinden :-),……….en ook Carrie gaat toch eens proeven ook al zijn het suikerbommetjes πŸ™‚

Traktatie

15 gedachtes over “Trakteren

  1. Die laarsjes : mijn dochter heeft er deze zomer zo al een paar gekocht in Bretagne. Ik moet zeggen dat ik daar eerst niet zo voor te vinden was omdat ik het zo een mannelijk model vind, maar hoe meer ik ze zie, hoe meer ik overtuigd geraak.

  2. Wat fijn dat ze je zelfgebakken taarten weten te waarderen! En uiteraard moet je er een stukje van mee-eten!. Ik zou voor de frangipane kiezen! Die zijn zo lekker als ze kraakvers zijn! Veel plezier met je traktaat!

  3. Die zoons van ons … de ene keer halen ze ons het bloed van onder de nagels, de andere keer doen ze ons smelten … geniet maar van het moment … Dikke proficiat met je verjaardag !!!

  4. Het mag dan wel een postje zijn over trakteren, ik onthou toch vooral dat je zoon je weer eens heeft ontroerd. Hij heeft een goed hartje en daar heb jij zelf voor gezorgd. πŸ˜‰

  5. geweldig hoeveel moeite je doet!! Hier op ’t werk zijn ook een paar van die bakwonders. Ik ga dit jaar toch maar gewoon een paar zakjes snoep opentrekken denk ik… sorry collega’s, liever lui dan moe πŸ˜‰
    En zo lief van de zoon!!

Geef een reactie

