Bernadette

Een nieuwe rage waait er al een tijdje door modeland :-), even liet Carrie ze passeren wegens niet onmiddellijk fan,..maar toen ik mijn vriendinnen ze zag dragen, heerlijk nonchalant vielen we als een blok,…..

Voor de leken onder ons, een Bernadette is een “wollen vestje”, dat lekker oversized is en je over wat dan ook kan dragen, je chique jurk of je hippe jeans, het kan allemaal,…..we zullen ineens een foto’ke tonen dan weten jullie waar Carrie het over heeft 🙂 11887973_490747937761872_130381034221569503_n

Als dat niet geweldig hip is hé,……nu wil het uiteraard weer dat men veel geld durft vragen, voor een modegril en principieel is dat tegen Carrie’s winkel,…..

En dan zijn we zo blij met de uitvinding van het internet,……..je vindt er echt alles op, ooit heb ik er zelfs de liefde van mijn leven gevonden,…..en al surfend viel mijn oog op een facebook pagina,……..van your beauty at home en daar waren ze, de Bernadettejes die Carrie wilde,…….en aan superprijzen,……

Na een beetje over-en-weer gemail, werd de eerste vest besteld, de kleur kiezen was niet makkelijk :-), want Carrie wilde een zwarte, die uitverkocht bleek te zijn, maar ook een lichtere kleur, gingen we voor oudroze met een glitter in of voor veilig beige,, uiteraard werd het veilig beige, onder het mom ” kan ik op alles dragen” :-)…..3 dagen later werd ze keurig in het Paradijs geleverd,…..ja, de service is top bij “Beauty at home”,….

Toen ook nog bleek dat de kwaliteit meer dan dik oké was,…..konden we niet wachten om de geliefde zwarte te bestellen, welke ook weer snel voorradig waren,……

Zo blij als een kind met haar 2 Bernadettejes,……..en echt, de site is een aanrader!!

Bernadette 2 Bernadette 3 Bernadette 4

 

 

10 gedachtes over “Bernadette

  1. Het viel mij van de week al op in de WE, al die oversized overgooiers, enfin, Bernadettes dus 🙂 Ik sta daar totaal niet mee, vind dat het me nog dikker maakt… maar misschien heb ik de juiste nog niet gevonden 🙂 🙂

Geef een reactie

