Prachtige afsluiter

Het laatste vakantieweekend beloofde een topper te worden en eerlijk, het overtrof al Carrie’s verwachtingen,……

Vrijdagavond een restaurantbezoekje gepland met ex-collega’s en partners, de ex-collega had Ciro’s uitgekozen, hartje Antwerpen en een begrip in Antwerpen sinds 1953, dat ondertussen het interieur noch de bediening gewijzigd is, was een leuk detail,……ik werd teruggecatapulteerd naar mijn jeugd,…het eten was een degelijke klassieke keuken, heeft Carrie genoten absoluut, maar eerlijk de echtgenoot van de ex-collega, lang geleden dan ik nog zo’n boer aan tafel heb meegemaakt en een irritante betweter,……

Zaterdag naar de dokter voor de uitslag van de MRI van mijn knie, verdikt, knieschijf is verschoven en meniscus geraakt,……schoonbroer mag de schade repareren :-),……en lopen, mmm, het wordt een no-go vrees ik!

Boodschapjes afwerken en vlug een sla-tje naar binnen werken want een workshop keramiek stond op de agenda met Miranda,……nooit gedacht, want we gingen beetje met tegenzin, dat het iets voor Carrie zou zijn,…..maar iets met je handen creëren het biedt zoveel voldoening en rust in je hoofd, want enkel dat telt,……alles rondom Carrie verdween, ook de constante gedachtenstroom,…….enkel hoe het moest worden was belangrijk,…..ook de locatie waar alles plaatsvond, ook de opendeurdag was zo’n mooie uitgelezen plek met prachtige creaties van de deelnemende keramisten  Onze creaties moeten nu nog gebakken en geglazuurd worden, wat de lesgeefster voor haar rekening zal nemen, maar een mooie preview geef ik graag mee,…….

creatieve GittaPotjes

Op zaterdagavond, datenight met mijn lief,……..topavond!!  Elk jaar word ik verliefder op hem,…..

Zondag stond er een fietstocht van ongeveer 50km op de planning in de buurt van Gent, samen met Miranda en haar lief,…..het prachtige weer en locatie, maakte het een zaligheid,…..je merkt duidelijk dat we van andere dingen beginnen te genieten :-), een fietstocht,  5 jaar geleden had ik je gevraagd of je gek was, nu is het puur genieten met mijn beste vriendin en mijn lief,..de mensen die ik enorm graag rond mij heb en waarvan ik weet dat het echt is,……

Het weekend was bijzonder druk, een beetje decadent ( 3 keer uit eten geweest), maar het meest leuke weekend dat Carrie zich kon wensen,……zodat we klaar zijn voor de nieuwe start van het schooljaar en al de drukte die daarbij komt kijken,……..

 

10 gedachtes over “Prachtige afsluiter

Geef een reactie

