Testen

Carrie is zot van nieuwe dingen uitproberen,……trouwens wat het experiment betreft kunnen we heel kort zijn,……we zijn een ochtendmens maar we blijven leven via de klok ook tijdens de vakantie, de klok beïnvloedt mijn leven, ook in de vakantie,……en dat stoorde me wel,…….gelukkig heb ik wel kunnen genieten van de vakantie en naarmate ze vorderde zag je de uren verschuiven, was heel opmerkelijk, maar toen Big na 2 weken weer aan de slag moest, was het helemaal om zeep, Carrie had de eerste dagen nog afgesproken met haar vriendinnen,…..wat topdagen waren echt! Met veel shoppen en tetteren 🙂 en ja, Carrie heeft de economie weer flink laten draaien :-), maar zo lege kledij laten zien dat vinden we maar niks meer, dus gaat er een blogje gewijd worden aan Carrie die de nieuwe stuks draagt, zegt zoveel meer hé, ja veranderingen op het blog van Miss Sex and the city, tijd om weer eens uit de comfortzone te stappen.

Op woensdag vorige week zat de dag zo vol met gordijnen wassen, boodschappen, auto wassen, autocontrole dat ik ’s avonds stikkapot was,……en op donderdag gingen we vrijwillig weer naar het Paradijs, op vrijdag ook trouwens omdat ik de stapel werk niet wegkrijg, wat ik ook doe, vroeger komen, later blijven, het blijft dweilen met de kraan open,……maar dat is een andere kwestie,…….

Terug naar het testen :-); Toen we voor de vakantie een oproep voorbij zagen komen om een nieuw produkt van Estee Lauder te testen, waren we bij de eerste om te reageren want dat is echt Carrie haren dada :-).  En dankzij de ideale leeftijd werden we uitverkoren en kregen we een flesje van 30ml toegestuurd, toen ik besefte welk prijskaartje er aan het flesje hing, voor 30ml 93 euro, waren mijn eerste gedachten, hopelijk werkt het dan ook :-).  Carrie zou het er nooit aan kunnen geven, eerlijk is eerlijk,……

Het nieuwe produkt New Dimension Shape + Fill Expert Serum belooft het volgende :-):

11921885_10207500199406831_5442775179076762702_n

U HOEFT NU NIET MEER TE ZOEKEN NAAR UW BESTE PROFIEL.

Estée Lauder geeft vrouwen de mogelijkheid hun uiterlijk op een hele nieuwe manier te transformeren en vorm te geven.

New Dimension Shape + Fill Expert Serum zorgt met een multidimensionale aanpak voor een ware transformatie. Het product vult en effent, en werkt daarbij in op elk uiterlijk aspect van de huid: dimensie, densiteit en definitie. Zo helpt het zowel volume als structuur zichtbaar te herstellen:

• DIMENSIE (volume) – De revolutionaire Shaping-technologie creëert zichtbaar meer volume in de verschillende lagen van het huidoppervlak.

• DENSITEIT (structuur) – Een pro-collageencomplex helpt de dichtheid van de huid zichtbaar te herstellen en bevordert de natuurlijke ondersteuning van de huid.

• DEFINITIE (structuur) – New Dimension Shape + Fill Expert Serum is actief op meerdere niveaus van het huidoppervlak om essentiële eiwitten te ondersteunen die de natuurlijke kracht, stevigheid en souplesse van de huid ‘van binnenuit’ bevorderen.

Al na 3 dagen zal de huid er met New Dimension Shape + Fill Expert Serum anders uitzien. De huidtextuur wordt opvallend gladder, zachter, stralender en beter gehydrateerd. Geleidelijk ondergaat de huid een ware transformatie. Gezichtscontouren ogen meer gedefinieerd, de wangen en de kaaklijn worden gelift.
HOE TE GEBRUIKEN?

New Dimension Expert Shape + Fill Serum kan eenvoudig worden opgenomen in het huidige huidverzorgingsritueel. Breng het serum aan op een schone huid voor het gebruik van een favoriete dagcrème en vermijd de zone rond de ogen. Gebruik dit product bij voorkeur in combinatie met een zonnecrème en beperk blootstelling aan de zon tijdens en tot een week na het gebruik. Geschikt voor alle huidtypes.

 

Carrie startte op zaterdag,……en wat zijn mijn eerste bevindingen, wel niet echt positief,….mijn huid is weer vetter en er duiken puistjes op, maw Carrie’s huid reageert zeer onrustig op het nieuwe produkt, ik gebruik enkel het serum als dag-en nachtcreme omdat het anders helemaal een vette boel wordt :-), maar we geven nog niet op,…..staat ook niet in onze woordenboek :-),……..

En als het flesje op is, gaan we oordelen, maar het zal met verbluffende resultaten moeten komen als Carrie echt zoveel geld wil uitgeven,…….

Wordt vervolgd!!

 

9 gedachtes over “Testen

  1. Een serum… het klinkt als iets uit Tita Tovenaar, vooral als je leest wat het wondermiddel zou moeten doen. En 93€, wow, daar kun je toch al een paar leuke kleren van kopen, denk ik zo. Veel succes!

    1. Het moet inderdaad een wondermiddel zijn, maar ik geloof er niet echt in,.en ik weiger uit principe om zoveel geld aan een huidprodukt te geven,…..verloren geld, dan kan ik het beter geven aan iemand die het geld kan gebruiken,…….

  2. Jammer dat het niet werkt! Niet dat ik het dan zou kopen, ik heb andere prioriteiten! Maar als jij er effect van zou merken zou dat geweldig geweest zijn. Geen nood, je ziet er nog altijd 33 uit 😉 met of zonder serum!

Geef een reactie

