Make-over

Dat Carrie inzat met allerlei commentaren kon u hier en hier al lezen,….en woensdag kwam de oproep van een twitter-vriendinneke als een godsgeschenk uit de hemel,…….

Men zocht kandidaten voor een make-over voor het weekblad Vitaya,……we reageerden spontaan binnen de minuut denk ik,….achteraf bekeken weer veel te spontaan, want hoe gereserveerd Carrie ook kan zijn,……af en toe doen we iets zonder nadenken, dit was dus zo’n actie.

Al snel volgde het telefoontje of ik me donderdag 23 juli kon vrijmaken,…eigenlijk niet :-), maar dat is slechts een detail als Carrie echt iets wil πŸ™‚ :-), maar dan kwam de vraag,Β mogen ze je haar kleuren, euh ja,…..krijgen ze carte blanch wat je haar betreft en dan brak het zweet me uit,…..want nu staat Carrie altijd te roepen dat haar wel teruggroeit en Carrie heeft al van lange haren naar hele korte gegaan en weer helemaal terug, maar nu het weer lang is en Β sinds kort de shampoo heb gevonden en geen rommel in mijn haar smeer valt het mooi en ben ik voor het eerst blij met mijn haar en draag ik het ook vaker los,..dus neen, ik wil niet dat er teveel aan mijn haar geknipt wordt,…..voor het eerst in mijn leven heb ik dit gevoel,..

Maar we gaan wel luisteren naar de voorstellen, wat haar betreft en vooral wat make-up betreft,….we zijn echt benieuwd wat ze Carrie willen aansmeren om de verbeterde versie van zichzelf te worden,……ook op gebied van kleren,……

Want iedereen die ik vertel over de make-over en de recentelijke commentaren, vallen uit de lucht, of ze spelen het goed :-), we gaan het zien, wil zonder verwachtingen gaan,….en het moeilijkste doen wat er is, loslaten en de boel overlaten aan mensen die er verstand van hebben, behalve als ze mijn haar willen knippen πŸ™‚ πŸ™‚ of moet ik toch springen en voor een compleet nieuwe look gaan???

26 gedachtes over “Make-over

  1. Je bent gezegend met een mooi gezicht en volgens mij kun jij ook heel veel kapsels aan. Ik zou het op geen honderd jaar durven (daarom heb ik dertig jaar hetzelfde kapsel) maar als je er zin in hebt: ga er voor. Volgens mij zullen ze niet zo drastisch te werk gaan hoor, een stukje er af misschien of wat lichter of donkerder of zo…. Succes en veel plezier!

  2. klinkt leuk. Zelf zou ik echt problemen hebben om mijn haar aan anderen over te laten. Mijn eigen kapster kent mijn weerborstels en mijn aangeboren luiheid om veel aan mijn haar te prutsen dus weet ze wat ze ermee kan doen en wat niet, maar een vreemde kapper zou er misschien iets totaal onhandelbaar van maken? ’t Is niet het moment zelf, dan is het perfect, ’t is de dag dat je het zelf moet in diezelfde plooi krijgen πŸ˜€

      1. Ja ik weet het, ik zou er ook geen held in zijn πŸ™‚ Maar achteraf zou ik dan weer wel spijt hebben dat ik niet gedurfd heb…

  3. Mijn kinesiste heeft dat ook gedaan in hetzelfde boekje en ze vond dat toch fijn (denk ik) . Ik ben wel erg benieuwd naar de resultaten hoor! πŸ˜‰

  4. Ik ben kei kei kei benieuwd! Ik heb een abonnement op Vitaya… wanneer ga je verschijnen? πŸ™‚
    Ik weet niet of ik aan mijn haar zou durven laten zitten, anderzijds vind ik dat ik nu totaal geen mooi kapsel heb, maar ik laat het zo omdat ik niet zou weten wat anders.
    Enfin, ga ervoor zou ik zeggen πŸ™‚

Geef een reactie

