Het leven tijdens de warmte

Het leven raast weer als een sneltrein voorbij,…..we hollen van het ene feestje of BBQ naar het andere,…..:-), er zijn uiteraard ergere dingen in het leven,…..maar feesten is vermoeiend :-),…..

Maar we moeten het heugelijke nieuws nog melden dat de zoon zijn A-attest heeft gehaald, weliswaar zonder tromgeroffel en zonder mooie blinkende punten, maar we gaan het maar positief bekijken, de doelstelling is bereikt,…..:-).  Wat het volgend schooljaar wordt, weet ik niet en ik ga er ook niet meer van wakker liggen, hij wordt 16, het is zijn verantwoordelijkheid.

Gisteren stond de eerst BBQ van het seizoen op de agenda,…..na het werk snel naar huis voor een verfrissende douche, want fietsen bij 34° dan zweet je als een otter,……:-), gelukkig hadden we een uitgebreid 4-uurtje gegeten want we hebben tot 21u moeten wachten voor we eten kregen en eerlijk, het was bedroevend,…..nog nooit zo’n saai slabufftje gezien en te hard gebakken broodjes als daar :-), het vlees was gelukkig lekker 🙂 :-).  En we hadden een gezellige avond,…….en hadden ook die avond een nieuwe mijlpaal,……..Chattheo bleef een hele avond alleen thuis voor het eerst,….rond 23u sms-te hij al wanneer we thuiskwamen en toen we rond middernacht arriveerden, brandde overal het licht :-), mijnen held op sokken.

Carrie heeft een donkerbruin vermoeden dat Chattheo aan een vorm van faalangst lijdt,……en dat het mentale zijn verdere groei in de weg staat,…….we gaan dus op zoek naar iemand die hem mentaal kan begleiden, want ik denk dat daar de sleutel zit, ook voor wat het sportgedeelte betreft, aanraders mogen altijd in mijn mailbox gedropt worden,……graag zelfs,….

We bereiken hier in het Paradijs vlot de tropische temperaturen van 30° en meer,……als ik zeg dat het te warm is om te werken, dan geloven jullie mij zekers :-).  Zou zo vrij willen nemen en naar zee rijden waar ik mij languit op het strand zou leggen,……:-).

Maar we tellen af,…….maandag vertrekken Big&Carrie samen met Miranda en haar lief voor een weekje Berlijn,………een weekje vakantie zonder kids, Martini&Royale worden verzorgd door de buurvrouw, ik hou mijn hart al vast hoe ik ons appartement ga terugvinden na een week ronddwarelende kattenharen 🙂 :-).

Koken is een zeldzaamheid geworden ten huize Sex And The City, vorige week aten we de diepvries leeg en deze week moeten we 3 keer op uitnodiging onze voeten onder tafel schuiven,…….

Carrie gisteren de huismerken van Kruidvat kocht 8.35euro voor een bodymilk, micellair water, 4 lippenbalsems ( het zijn de beste en ik probeerde er als verslaafde verschillende) en een mini-deo voor in de handtas, geen overbodige luxe met dit weer :-).  Over zuinig gesproken,…..of de produkten zo goed zijn als de merkprodukten weet Carrie nog niet, maar slecht gaan ze niet zijn weet ik uit ervaring.

We zaterdag na 12 weken eindelijk nog eens in de kappersstoel gaan plaatsnemen voor 3u, heb nu al zelfmedelijden :-), 3 uur naar mezelf kijken bij hoge temperaturen,……no match made in heaven :-).  Maar de grijze haren en uitgroei hebben zo’n lelijke proporties aangenomen dat het een noodzaak is,……’s avonds wacht er ook een leuk feestje op ons :-),……ja ja, mijn vriendinnen bereiken stuk voor stuk de 50, Carrie is en blijft den benjamin 🙂 :-).

We nog steeds pijnvrij zijn 🙂 en ik morgen weer uitkijk naar een beurt bij de osteopaat, het is officieel ik ben verliefd 🙂 :-).  En dan hoopt Carrie na Berlijn ( we gaan voor een keer eens niks forceren) groen licht te krijgen om weer te lopen,…..

Het eindelijk solden is en Carrie schoenen wil scoren, veel schoenen 🙂 en voor Chattheo t-shirts want die zijn schouders blijven in de breedte groeien :-).

Ondanks de hitte Carrie weer er terug helemaal staat,……het waren een aantal moeilijke weken mentaal,….door verschillende invloeden van buitenaf, die we weer keurig hebben kunnen kanaliseren,…….

Geniet van het zomerweer, voor we het weten is het weer voorbij,………

 

13 gedachtes over “Het leven tijdens de warmte

  1. Mooi om te lezen, de reis die je maakt is het mooiste! De doelen zijn vaak zo belangrijk, dat we vergeten te genieten van het lopen ernaar toe. Maar door het lopen kom je bij je doel!
    Geniet in Berlijn en sterkte bij de kapper! Zal aan je denken 😉

  2. leuke vooruitzichten:-).
    en wat Chatteo betreft troost u zoals ik doe : men zegt dat diegenen die in het secundair onderwijs lagere punten haalden, later het beter doen in het hoger (of universitair) onderwijs.
    ik leef op hoop.
    zal het je volgend jaar weten te zeggen.
    alhoewel … mijn gevoel zegt binnen 2 jaar … 🙂

  3. 3 uur bij de kapper?! Ik dacht dat martelen verboden was? 🙂 Ik weet niet meer hoe lang het bij mij duurde (niet zo heel lang en zeker geen uren), maar zelfs dat was mij al te lang. De tondeuze is mijn beste aankoop in jaren.

  4. Proficiat met het A-attest, je hebt er hard voor gewerkt, en hij dus vermoedelijk ook 😉
    Benieuwd naar je ervaringen in Berlijn! Wil er misschien volgend jaar heen.
    Ik ben gisteren schoenen gaan kopen… uiteraard waren ze niet in solden.

Geef een reactie

