Verliefd

Sinds Carrie’s verjaardag is ze verliefd of moet ik zeggen verslaafd aan haar smartphone, Carrie die zo sceptisch stond is helemaal in het kamp van de verslaafden terecht gekomen, het toestel is altijd in mijn buurt en wordt voor tal van opties gebruikt,…..

Allerlei handig apps staan erop :-), of ze al dan niet nuttig zijn laat ik in het midden :-), maar ze worden vaak gebruikt,…

Zo ook de app. met mijn loopschema van Asics. ย Nu wordt hij niet gebruikt, maar er was een periode dat ik hem 3 keer per week gebruikte,…en net daar nog geen maand nadat ik een gloednieuwe smartphone had ging het mis, want bij het lopen viel Carrie en ook de smartphone op de grond, uiteraard net op het hoekje, met als gevolg dikke barsten in het scherm,….

We lieten het voor wat het was,…want herstellen vond Carrie vrij duur en het toestel werkte nog prima,…en dit was mijn eigen schuld, want we hadden uiteraard nog geen beschermhoesje gekocht,…….

Maar Carrie heeft nu eenmaal een autistische geest en iets wat stuk is, daar hebben we het moeilijk mee,…..perfectie of zoiets :-)…….maar laten maken,…..en het had meer te maken dat ik mijn toestel 3 dagen zou kwijt zijn :-), dan met geld :-), hoe erg kan je verslaving zijn :-).

Toen Carrie voor het werk kantoormateriaal moest bestellen werd mijn oog gewenkt naar de cadeaupunten, we bestellen al 3 jaar bij dezelfde leverancier maar nog nooit had ik gebruikt gemaakt van hun cadeausite,……

Toen ik deze opende viel mijn mond open van verbazing, eerst en vooral over mijn puntentotaal,….maar ook over wat er allemaal te krijgen was, ik bestelde een nieuwe radio om in het Paradijs te zetten aangezien de oude gesneuveld was en we een streepje muziek wel misten,..maar toen viel mijn oog op de smartphones,……..

En ik was zo vrij om weer een Huawei smartphone te bestellen, volgens Big een goedkoper en minder model,……maar daar trokken we ons niks van aan,……hij was gratis,…..:-).

Toen ik hem afgelopen woensdag ophaalden was ik de prinses te rijk,….en het mag een mss een minder/goedkoper model zijn,…hij is beter dan mijn vorige smartphone, handiger en leukere snufjes,….ik ben er echt helemaal verliefd op ๐Ÿ™‚ :-), hij is geweldig!!! Hij doet wat hij moet doen,..en is enorm handig in gebruik,….

huawei_ascend-y625-black_8711283_1

 

 

20 gedachtes over “Verliefd

  1. ik zou m’n smartphone ook niet meer kunnen missen, al is m’n huidig model (Nokia Lumia 900) niet รฉcht zo’n succes. Qua apps hinkt zo’n windowsphone zielig achterop…

  2. Het leven zonder smartphone….. ik zou me het echt niet meer voor kunnen stellen…. doe alles met dat ding ๐Ÿ˜€ Maar dat gevoel met die barst snap ik wel. Dacht altijd dat HTC’s onverwoestbaar waren maar ik heb nu toch echt een dikke barst zitten door een stuiterpartij op een rots in Thassos ๐Ÿ˜ฆ

Geef een reactie

