Als ik een,…..was

Deze Tag vond ik bij Joyce,……en het daagde me inderdaad uit 🙂

Als ik een maand was, dan was ik december.  Voor Carrie de mooiste maand van het jaar, ondanks de examens en de drukte in het Paradijs,…..niks boven de gezelligheid en de voorbereidingen van Kerst,….

Als ik een dag was, dan was ik zaterdag. Langer in bed, tijd voor lang te ontbijten met de weekendkrant en dan is alles mogelijk,……..

Als ik een tijdstip was, dan was ik 23u. Het moment dat ik ongeveer mijn nachtcreme opsmeer en ik mijn lichaam en geest rust mag gunnen om energie op te doen voor de volgende dag,……

Als ik een planeet was, dan was ik Pluto. De planeet die niet meer bestaat :-), in de lagere school had ik een vriendinneke en samen maakten we iedereen wijs dat we van Pluto kwamen en daar zijn er toen veel ingetrapt, maar soms voel ik me ook echt een alien :-).

Als ik een dier was, dan was ik een kat. Al heel mijn leven heb ik iets met katten,……ze zijn onafhankelijk, doen hun eigen zin en zijn dominant aanwezig, mss een beetje zoals Carrie is :-).

Als ik een richting was, dan was ik het Zuiden. Waar schijnt de zon, juist ja 🙂

Als ik een meubelstuk was, dan was ik een Tafel, de plek waar lekker gegeten wordt en zalige gesprekken worden gevoerd,……

Als ik een vloeistof was, dan was ik witte Martini. De vloeistof die iedereen nodig heeft :-), “Luck is an attitude”,…….

Als ik een boom was, dan was ik een Treurwilg. Dat vindt Carrie de mooiste boom die er is,…..en neen hij straalt in mijn ogen niks treurig uit, eerder een bepaalde sereniteit,…..

Als ik een gereedschap was, dan was ik een schroevendraaier. De enige tool waar ik met overweg kan :-), Carrie is een ramp met gereedschap,…..2 linkerhanden is me op het lijf geschreven

Als ik een bloem was, dan was ik een Orchidee. Ik zou heel mijn huis volzetten met witte orchideeën,…..ze zijn mooi op alle plekken en ondanks de koele kleur geven ze veel warmte,……

Als ik een weersoort was, dan was ik Regen. Carrie houdt van regen, het getik tegen de ruiten, de sfeer en de geur van regen,….ik weet het, het is raar, maar het is zo!

Als ik een muziekinstrument was, dan was ik Piano. Het instrument wat in mijn ogen ongeloofelijk sexy is.

Als ik een gezichtsuitdrukking was, dan was ik een glimlach. Van horen zeggen weet Carrie dat ze een mooie glimlach heeft 🙂

Als ik een kleur was, dan was ik Bruin. Al heel mijn leven is bruin en alle afgeleiden mijn ding, nochtans volgens velen een depri kleur, maar niet voor Carrie 🙂

Als ik een emotie was, dan was ik Gelukkig. Het meest zalige gevoel en iets wat Carrie toch 95% van de tijd ook echt is, ik ben gelukkig geboren geen talent voor de rest :-).

Als ik een soort fruit was, dan was ik een fruitsalade. Carrie is niet echt een fruiteter en vooral haar discipline laat haar het eten en ja dan gaan we voor gemengd 🙂

Als ik een geluid was, dan was ik een kabbelende beek. De manier om rustig te worden van dat geluid :-).

Als ik een element was, dan was ik Aarde, praktisch en met beide voeten op de grond,…..

Als ik eten was, dan was ik een groentenschotelAls ik een ding heb geleerd van mijn weg naar gezond eten is dat we te weinig groenten eten en dat net dat de sleutel tot gezond eten is.

Als ik een auto was, dan was ik Lotus Elise. Carrie’s droomauto 🙂

Als ik een plek was, dan was ik een meer, omdat een plek waar een meer zich bevindt altijd wordt omringd door een prachtige natuur en omgeving.

Als ik een stof was, dan was ik Zijde. Waarom? Geen omdat geen enkele stof zo luxueus en zalig aanvoelt,……

Als ik een smaak was, dan was ik Zoet. Het is en blijft mijn favoriete smaak,……

Als ik een voorwerp was, dan was ik een handtas.  Carrie en handtassen een perfect match 🙂

Als ik een lichaamsdeel was, dan was ik lippen, om te kussen 🙂

Als ik een liedje was, dan was ik When the lady smiles. Het liedje dat op mijn lijf geschreven is 🙂

Als ik een paar schoenen was, dan was ik een paar pumps, elegant, vrouwelijk en met alles te combineren.

Als ik een film was, dan was ik Dirty Dancing. Liefde en dansen, prachtfilm!

Als ik een boek was, dan was ik Komt een vrouw bij de dokter kwam. Een boek en film die Carrie enorm heeft aangegrepen,….

Wie zich geroepen voelt, ga je gang!!

13 gedachtes over “Als ik een,…..was

Geef een reactie

