Missen

Vandaag is het de 20km van Brussel,…..geen deelname voor Carrie, wegens kwetsuur,…..en het pikt, we hebben al 14dagen niet gelopen en enkel wat armspieren en buikspieren getraind,…..

En we missen het,..ik mis het lopen, ik mis het trainen, het is duidelijk mijn ontlading en ontspanning, we worden weer makkelijk wakker ’s nachts wat op zich geen ramp is, maar wel een indicatie :-),…..

Maar gelukkig hebben we beterschap aan de kwetsuur en ga ik zo dadelijk even naar de fitness, 5km rustig lopen op de loopband, waarom de loopband omdat ik daar mijn snelheid kan controleren, want ik heb gemerkt vanaf ik mijn gedachten de vrije loop laat ik sneller ga lopen en dat moeten we voorlopig mijden :-),…en we zijn zo blij als een klein kind dat mee op schoolreis mag,…

Duim mee dat de knie het aankan, want ik vrees dat we anders weer terug naar af zijn,…..en dat Carrie het lopen zal moeten staken en weer opnieuw conditie zal moeten opbouwen en daar hebben we als we heel eerlijk in zijn geen zin in,….

We willen terug zweven door het leven 🙂 :-), hoewel de weken rust me ook goed deden,…..omdat het weer eens wat anders was :-).

Maar sport en Carrie gaan altijd met elkaar verbonden zijn,……..

11 gedachtes over “Missen

  1. Ik duim voor je knie. Ik ben zelf ook net kalmpjes herbegonnen na 4 weken “gedwongen rust” en het doet deugd om weer te sporten. Al ben ik wel bang om terug over mijn grenzen te gaan… Geniet ervan en luister naar je lichaam…

  2. ik duim mee voor de knie! En idd, je merkt dat hé als je lichaam gewend is van te sporten en plots doe je dat niet meer. Ik merk het ook aan mijn slaappatroon en aan hoe ik mij in ’t algemeen voel

Geef een reactie

