TGIF

Thank god it’s Friday,…..wat een week in het Paradijs, van hoogoplopende ruzies, tot fouten die tot grote problemen zouden kunnen leiden,……en niemand trekt er zich iets van aan,…..zelfs een sorry is teveel,…en ja, dat stoort Carrie mateloos een fout maken, dat kan,……maar het zelfs niet begrijpen waarom ik ambetant word, dat gaat er een klein beetje over, vooral omdat het regelmatig voorvalt,….

De sfeer hier is vreselijk en zoals we weten zuigt het Carrie leeg,….dat we ons hoofd momenteel niet kunnen leegmaken door middel van lopen werkt ook niet in mijn voordeel,……..gelukkig lukt fietsen alweer en voorzichtig oefeningen doen ook,…….en zondag proberen we heel rustig 5km te lopen en dan is het weer evalueren,…….

En morgen even me-time nemen met de zoon,…..we moeten zijn kledingpakket ophalen voor het voetbaltornooi in juli en dan ga ik met hem lunchen,…..en even genieten, want nu het voetbal wegvalt, vallen onze “praatmomenten” in de auto ook weg,….

En vooral even bijtanken voor mezelf,….er is niks en toch wel,…..en thuis kom ik echt tot rust, maar het Paradijs blijft een energievreter,….en moeten we de knop vinden om om te draaien,…..want hier gebeurt zoveel dat indruist tegen mijn persoonlijkheid en rechtvaardigheidsgevoel, dat het tandenbijten is,…..

Maar eerst genieten van een weekend met mijn gezin,….waar mijn ware geluk zich bevindt,…..en de job, de job is enkel een noodzakelijk kwaad,…..om zoveel mogelijk te kunnen genieten van het leven.

 

12 gedachtes over “TGIF

  1. Ik las de reactie van Tiny en dacht… ik wil ook contact met klanten. Los daarvan, werken is niet altijd fun. Verandering van spijs is risicovol maar doet wel weer even “eten”. 🙂

  2. echt tijd om er iets aan te doen hoor, het blijft terug keren en erover blijven sakkeren helpt niet. Springen! Als je echt zo goed bent in je job, vind je sowieso iets anders, of slaag je er in om iets voor jezelf te doen! Weeg het maar af, tijd op je werk, tov tijd thuis, de tijd op je werk is altijd meer. Stel dat je je zo ongelukkig zou voelen in je relatie, zou je dan ook al lang niet weg zijn?

  3. Eigenlijk erg dat je op een job zit die je niet graag doet, zeker omdat ge er toch zo’n 45u per week tijd doorbrengt. Ik zit zelf ook niet op mijn droomjob maar zo’n hel als bij u, dat zou ik niet uithouden. Je kan je optrekken aan je weekends en je vrije tijd, maar toch hé, dat vreet aan u. Laat het niet te ver komen, jij bent meer waard dan in zo’n sfeer te moeten gaan werken, laat je niet kisten !

Geef een reactie

