Bore-out

Toen Carrie 10 jaar geleden ( damn ik was toen nog maar 32) de job in het Paradijs aannam kon ik onmogelijk indenken wat me te wachten stond,…..het departement voor zover als je daarvan kan spreken stelde niks voor,…….met als resultaat,……vervelen, uren heb ik mij hier in het Paradijs verveeld,….zo erg dat ik richting Bore-out evolueerde,…..

Ik ging weer solliciteren en vond heel snel een nieuwe job,……maar daar stak Miami een stokje voor want hij gaf me een bepaalde vrijheid waar ik absoluut niet nee kon tegen zeggen,…..heb ik daar spijt van, ja en nee :-), Carrie ten top dus,…..

Maar ik leg uit,…..:-). ย Carrie kon 2 kanten uit, ofwel de job aannemen en mezelf ontplooien ofwel kiezen voor mijn zoon en iets anders zoeken waar ik mijn ding in kwijt kon :-).

Carrie koos voor het laatste,……en kijk wat ik vond om me bezig te houden,….het bloggen,….ja, deze blog is ontstaan uit verveling en de nood om me te uiten en te ontplooien,…..voor deze blog had ik er nog 2 anderen, proefstukken dus :-),….en eerlijk, het is mijn redding geweest,…..

Ondertussen kunnen we van verveling in het Paradijs niet meer spreken en ze blijven jobkes verzinnen, eindeloze excelfiles worden er bijgehouden en overal worden lijstjes van gemaakt,…..bezigheidstherapie van de bovenste plank nog steeds, de job is en blijft geen zaak die me uitdaagt, maar daar hebben we ons jaren geleden bij neergelegd,…..het geeft me de mogelijkheid om veel met mezelf en mijn gezin bezig te zijn,…..

En geef toe, volgende gebeurtenissen wil je toch echt niet missen ๐Ÿ™‚

De prins uit NY meldde dat er een verkeerd maaksel bij de goede diamanten was gemixt ๐Ÿ™‚ en hij vroeg of het kon dat er iets fout was gebeurd, want hij had in oktober een lotje teruggestuurd van die goederen en vroeg zich af of het bij de goede goederen was gesukkeld :-), we gingen op zoek naar dat lotje, M. vond het lotje niet en vroeg me om eens te zoeken in de retours,…..de zoektocht startte in oktober 2014 ( wat me logisch leek aan hand van de mail), maar dat leverde niks op, we bleven zoeken maar tot en met heel 2013 te hebben afgezocht, schreef ik toch een mail of het gewicht wel klopte,……en ja hoor, het klopte, hij was alleen vergeten te vermelden dat het beruchte lot in 2010 wat teruggestuurd ๐Ÿ™‚ en dan kan het onmogelijk nog bestaan dat lot,…..hilariteit alom

Het volgend wil ik jullie ook niet onthouden, we hebben een ultra nieuw stockprogramma, waar we ook de optie hebben om onze stock ruw die momenteel ook een excelbestand is, aan het programma toe te voegen,….wat ik vol enthousiasme ook meldde aan Miami,….die onmiddellijk mijn drive weer naar beneden kelderde,…..Carrie, we moeten niet veranderen om te veranderen, want veranderen zijn niet altijd goed en bla bla bla, dus Carrie had zoiets verrekt, over een aantal maanden weet je dit toch niet meer en laat ik hem uploaden :-), maar het toppunt moet nog komen, want dinsdag belde hij me om te vragen, of ik de ruwe stock al in het nieuw programma had laten uploaden, ik dacht dat ik doodviel, nu gaat hij wachten :-).

Het beste deze week was,…….een stock issue,…..er bleek in een bepaalde kwaliteit geen stock meer te zijn terwijl er in mijn stock nog 300cts was,……drama,….want we deden ons werk weer niet goed,…hij moest een beginpunt hebben en dat moest worden uitgezocht en we moesten elke week een duidelijk rapport maken ( ik zag de lijst weer langer worden),…..de Sherif kreeg de opdracht de zaak uit te vlooien, want ik had duidelijk nee gezegd, omdat ik de stock enkel administratief behandel en ik kon bewijzen dat wat er weg was ook correct was afgeschreven,……en ja hoor, de 300cts werden gevonden :-). ย Miami himself had de sherif enkele weken de opdracht gegeven om deze opzij te zetten wat ze ook had gedaan maar totaal vergeten was, allebei,……maar Carrie deed haar werk weer niet goed,…..grrrr

U ziet, never a dull moment,……

9 gedachtes over “Bore-out

  1. Haha lieve schat! Telkens weer tover je toch maar een glimlach op mijn snoet met de verhalen over die mysterieuze job van je! x

  2. Da’s toch altijd het gemakkelijkst hรฉ, de schuld op een ander schuiven? Gelukkig kunt gij uw mannetje staan in het Paradijs, ik zou al lang gaan lopen zijn, dus chapeau ๐Ÿ™‚

Geef een reactie

