Liebster Award

liebster award

 

Ja ja, Carrie kreeg er weer eentje toegeworpen,…en ik vind dat altijd een hele eer en spenderen we er graag even tijd aan,……deze keer kreeg ik hem van Tita,…..ik denk dat ze een van de eerste de verhalen van Carrie las, samen met ons Bie die echt de nummer een was en LJ,….

Tita’s vragen :-):

1) Wat is het zotste/foutste kapsel dat je ooit al hebt gehad?

Dat was een ultrakort knaloranje kapsel,…..hoewel de pikzwarte carrรฉ onze paps bijna een hartaanval liet krijgen,……vooal in combinatie met vuurrode lippen en nagellak waar Carrie toen enorm zot van was,…nog steeds heb ik een voorkeur voor rode lippen, maar we doseren het beter :-),….iets met ouder en wijzer ๐Ÿ™‚ :-).

2) Als je een tattoo zou zetten, welke zou dat dan zijn en waar zou je hem willen hebben?

Dat is iets waar Carrie al heel veel heeft over nagedacht en mss wordt het op mjin leeftijd een klein beetje belachelijk,…..maar als ik er ooit voor kies dan wordt het hoogst waarschijnlijk deze tattoo,……

tattoo

 

En op deze plek en geen andere ๐Ÿ™‚

tattoo plek

 

 

3) Wat is je lievelingsdrankje?

Koffie, koffie en nog eens koffie,……I know “saai'”! ย Maar witte martini komt ook dicht in de buurt ๐Ÿ™‚

4) Je gaat ergens op bezoek, wat neem je mee voor de gastvrouw/gastheer?

Voor een gastvrouw durf ik al eens een geurkaars van Rituals kiezen of een orchidee,…..een gastheer die wordt blij gemaakt met wijn of heerlijk del-ray snoepje,…..

5) ย Wat is jouw toprecept?

Eentje dat ik niet meer eet :-), maar het was altijd pasta met rode pesto, gerookte zalm, pijnboompitjes en rucola, maar mss eens maken met courgetteslierten wat voor Carrie dan de pasta moet vervangen,….goed idee voor dit weekend ๐Ÿ™‚

6) Welke soort feestjes vind je de gezelligste?

Ken je nog de ouderwetse fuiven met een versleten novylon op de vloer en een discobal in het midden,….en liefdje die je van voor naar achter kan meezingen het liefst al dansend op de dansvloer met een flesje bier in je hand,……de sigaret die vroeger in de andere hand was die gaan we weglaten :-).

7) Waar schaam jij je eigenlijk een beetje over?

Dat mijn talen slecht zijn en dat ik een vreselijke autochaffeur ben :-).

8) Wat is je beste organising-tip?

Doe alles onmiddellijk en dan bedoel ik :-), steek je sleutels onmiddellijk op de juiste plek, open je post elke dag en klasseer waar nodig, betaal waar nodig en gooi weg waar nodig :-). ย Leg je was weg wanneer je hem hebt opgeplooid. ย Leg je boodschappen op de juiste plek,…….en zo kan ik nog uren doorgaan ๐Ÿ™‚

9) Wat is de beste raad die je ooit kreeg?

Wees een dame op straat een prinses in de keuken en een hoer in bed,…….mijn grootmoeder gaf me die raad en ik heb me er altijd aan gehouden,…….

10) Als je een buitenverblijf zou kunnen hebben in ons Belgenlandje, waar zou dat dan liggen?

In de Vlaamse Ardennen, het liefst zo afgelegen mogelijk,…..om af en toe eens van de wereld te verdwijnen,…..

11) Een strandvakantie of een cultuurvakantie?

Beide :-), ik vind een strandvakantie leuk om even bij te tanken en te genieten, cultuur omdat mijn hersenen het ook fijn vinden om gevoed te worden! ย Dus 1 keer per jaar een strandvakantie, zo zalig een hele dag in bikini en slippers en een weekje alleen met Big cultuur gaan opsnuiven,……….is voor Carrie de ideale mix.

Nu is het de bedoeling dat Carrie ook 11 vragen gaat verzinnen hier gaan we ๐Ÿ™‚

  1. Wat staat er met stip op nummer 1 van jouw bucketlist?
  2. Wat is je grootste miskoop?
  3. Wat wil je graag nog leren in dit leven?
  4. Wat zou je kopen als meer dan voldoende geld is?
  5. Als je een koekje zou zijn, welk zou dat zijn?
  6. Wat is jouw guilty pleasure?
  7. Hoe ziet een perfecte alledaagse dag eruit voor jou?
  8. Door wat voor mensen denk je dat je vooral wordt gevolgd/gelezen?
  9. Omschrijf jezelf in drie woorden.
  10. Wat is je grootste angst?
  11. Wat durf je niet, maar zou je eigenlijk wel willen?

En dan nu de genomineerden, ik ga me ook tot 3 beperken,……

  1. Sweet and Sassy
  2. Wiebie74
  3. Bentenge
15 gedachtes over “Liebster Award

  1. Zeer interessante plek voor de tattoo, ik zou hem in mijn geval meer centraal zetten, maar kijk, die vraag staat dus niet tussen je 11 vragen. Olala, wie staat daar nu op nr 3 ? De bronzen plak. Prachtig. Dank je wel.

  2. Die organising-tip neem ik mee, het is (alweer) een slechte gewoonte worden om bij thuiskomst alles wat ik in mijn handen heb op tafel te gooien, en daar te laten liggen tot in ’t weekend als het zo’n rommel is geworden dat het wel opgeruimd moet worden.
    Juist, dat pastarecept heb ik ooit van jou gepikt! Intussen is het een iets gezondere versie geworden maar nog altijd met pasta (hoewel dus minder). Als het courgetteseizoen er is, en ik zoveel courgetten ga hebben dat ik een maand lang niets anders kan eten, dan ga ik ook nog eens courgettepastaslierten maken.

  3. Leuke antwoorden op je vragen, maar nog leukere vragen bij je uitdaging.
    Die tattoo staat niet bepaald op een plaats waar velen hem kunnen bewonderen :), maar laat dit misschien het veiligst zijn. Heel mooie spreuk, trouwens. Zelf zou ik kiezen voor ‘De Wind Vanvoor’, die ik net boven mijn bilspleet zou laten branden. Mijn schat zou er onmiddellijk de humor van inzien,mensen die toevallig naast mij zouden staan douchen in de sauna zouden niet weten wat ze lezen :).
    Vraag elf: schitterend – bij ons idem!

  4. Laat je die pasta omdat je glutenvrij eet? Niet nodig toch, er bestaan genoeg soorten glutenvrije pasta. Ik eet – mits eens een uitzondering – ook glutenvrij maar mijn pasta kan ik niet laten:-).
    Heb je het notengebak van Pascale Naessens al eens geprobeerd ter vervanging van brood? Hรฉรฉrlijk!!! En ook vullend:-).

Geef een reactie

