Alleen

Alleen, alleen opstaan, alleen alles klaarmaken, alleen slapen, alleen het huishouden…..deze week doen we alles alleen,…..

En eerlijk, we zijn dat niet meer gewend,……de laatste jaren is Big er altijd, in de dikke 7 jaar dat we een koppel zijn, hebben we geen enkele nacht meer zonder elkaar doorgebracht, buiten een ocassionele zetelnacht voor welke oorzaak dan ook :-).  We vallen al moeilijk in slaap als de andere partij uit is :-), we gaan zelden alleen slapen, ik weet het, het klinkt melig maar is realiteit,….

We gaan dus een “alleen” week hebben, gelukkig blijft het in het Paradijs indrukwekkend druk,….ze blijven taken aan mijn lijst toevoegen, ik snak soms naar de “verveeldagen” gewoon om even bij te tanken of iets af te werken er blijven details liggen en daar wordt Carrie een beetje kribbig van,….

Gelukkig heeft Carrie een aantal uitjes op de planning gezet, nu ik dit zelf lees denk ik, hebben we het moeilijk alleen te zijn, neen eigenlijk niet, ik heb weinig of geen tijd om Big te missen, maar, ja maar,……sporten is even een no-go, een joekel van een ontsteking in mijn knie die al even aansleept wordt niet beter en is het even rust, even geen belasting zelfs niet fietsen naar het Paradijs, want ook dat doet pijn.  Momenteel doet het zoveel pijn dat Carrie er lastig van loopt, dus nemen we consequent ontstekingsremmers en nemen we verplichte rust met ijs op de knie :-).  Hopelijk is het niet zo’n kwaal waar je last van blijft hebben :-).

Maar we wijken af, morgen gaan we op ziekebezoek bij een topmadam,…..en woensdag heb ik mezelf en de zoon uitgenodigd om te gaan eten, toevallig de 89-ste verjaardag van mijn Bonnie,…..en dan zijn we donderdag en moeten we dweilen en strijken :-),….

De week zonder Big zal zo voorbij zijn :-),….maar in mijn hart gaat het eindeloos lang duren,….ja, ik ga mijn lief missen,…dan besef je pas hoe hard je gehecht geraakt aan je partner,….en het grappige is dat Big niet zo romantisch is noch melig, maar ik moet zeggen, heb al opvallend veel berichtjes gekregen,…en hij heeft een slaapmiddel mee “voor het geval hij niet kon slapen, zei hij ;-)”,….

Schattig hé, zoveel liefde,…..zo blij dat ik het mocht leren kennen, het mooiste geschenk ooit!!!!

 

 

18 gedachtes over “Alleen

  1. Ik herken dit gevoel als geen ander 🙂 Moet je nu maar eens denken hoe fijn het is elkaar weer te zien na de week, dat is spetterend kan ik melden! Doe rustig aan met je knie meis xxx

  2. Ik maak ganse dagen het omgekeerde mee. Mijn lief is er meer niet dan wel. De LAT van onze relatie is nl meer dan 70 km lang, en dan rijd je nu eenmaal niet elke dag op en af. Soms heb ik daar geen last van (ik en de dochters, dat is nl ook een superteam) andere dagen mis ik hem als zot. Eén ding is zeker, het verlangen blijft op die manier heel vers !

  3. Veel beterschap met de knie! Zo een week alleen zal idd serieus wennen zijn! Dat is één van de nadelen die ik nu wel merk van terug single te zijn. Ik slaap slechter. Ik weet niet waarom maar leg iemand naast mij en ik slaap geweldig goed. Op mijn eentje slaap ik altijd slechter..

  4. Mijn oma is vandaag 89 geworden. 🙂

    Sinds kort iemand nieuw in mijn leven, en ik mis het alleen slapen soms. Gewoon omdat een groot bed voor je alleen zo comfortabel is.
    Maar alles went en ik klaag niet. 🙂

  5. Oooo zo’n lief postje, dit! 🙂 Ik kan ook heel moeilijk slapen zonder het lief. Hijzelf heeft er dan weer iets minder problemen mee.
    Beterschap met de knie.

  6. Wat een prachtige laatste zin… 🙂
    Hier is het ook altijd even wennen als ik ‘alleen’ ben… en meestal prop ik die dagen zo vol dat ze zo voorbij vliegen en voor ik het weet ligt Zoetie terug naast mij, staan we terug samen op, kijken we samen tv, zitten we samen op ons terrasje… zalig! 🙂

Geef een reactie

