Druk, drukker, drukst

Druk en stressvol, zo wordt het best mijn leven momenteel omschreven, druk met leven, stress door het Paradijs, waar we eindelijk overschakelden naar het nieuwe stockprogramma en uiteraard geeft dat op veel vlakken problemen :-), wat had je gedacht πŸ™‚ en als ik dan niet vind wat ik moet hebben, dan krijgen we stress :-),…..maar ik weet ook dat ik ook dit programma weer gewoon zal worden,….maar dat vraagt tijd en eerlijk, tijd is nu niet iets wat ik in overvloed heb met al de andere rommel die nog op mijn bureau ligt,…..

Vrijdag kwamen we licht over de toeren thuis (overdrijven is ook een vak :-)) en was er enkel tijd voor een opfrisbeurt om dan naar Miranda te racen, die haar zus uit Amerika op bezoek had en gezellige avond ervan te maken,……en gezellig was ie,……Carrie trok de kaart van de alcohol maar dat voelde toch ondanks instant ontspannen niet echt geweldig, zelfs zaterdagmorgen was het nog voelbaar,….maar niks dat 2 ibuprofen’s niet kan oplossen.

Na een supersnelle boodschappen ronde, was het al tijd om ons klaar te maken voor het “lentefeest” van de bonuszoon,….en de bonuszoon heeft Carrie tot tranen beroerd,…..als “bonusmama” kreeg ook ik een bloem met persoonlijke tekst,…..om me te bedanken voor alles wat ik doe en het luisterende oor,…sluizen werden uiteraard opengedraaid,…..want ook al had ik een felroze kleedje aan, de bonusmama is een low-profile rol,…..maar ik denk in Carrie haar geval een belangrijke rol op de achtergrond die een stevige link legt tussen een betere communicatie met de 2 respectievelijke ouders,….weer laat in bed :-),…..

Zondag was er geen ontkomen meer aan, de huishoudronde werd gestart en alle machienes in gang gezet,…zodat we snel onze laatste herstelloop konden afwerken om naar de grootmoeder te rijden om een bezoekje aan het kerkhof te brengen en een hapje te eten, zodat ze een fijne middag had, ook al viert Antwerpen mama dag niet op 10 mei, ik vind dat mama’s er recht hebben op 2 :-). Β Nadien werden we nog verwacht bij de ouders van Big,…..omdat opa 80 geworden was,…..

En zo was het snel zondagavond waar Carrie nog even achter de pc ging zitten niet om te schrijven noch om jullie te lezen ( ik wil weer niet weten hoeveel achterstand ik heb), maar om het stockprogramma te verfijnen en mijn weg erin te zoeken,…..

En na een druk weekend volgt een drukke korte week,……en daar is het weekend ook tot de nok gevuld, maar kunnen we donderdag en vrijdag bijtanken,…..en zo zal heel de maand mei zijn een beetje te druk naar mijn zin, ondanks dat het veel leuke dingen zijn,……

8 gedachtes over “Druk, drukker, drukst

  1. Inderdaad heel druk! Fijn dat je een bloemetje met bijhorende speech kreeg van Inias, dat vind ik superlief. Ik heb ook bloemetjes gekregen van Eli en ik was er heel blij mee. Zaterdag zijn we gaan eten, en ik heb een paar dingen gegeten die niet op mijn normale menu stonden en ik ben heel de nacht niet goed geweest. Gisteren ook geen alcohol, smaakt me niet meer, raar maar waar. Fijne week en hopelijk lukt het programma!

  2. Druk druk! Wel mooi dat de bonuszoon ook aan jou heeft gedacht. Ik denk idd dat je als bonusmama toch een belangrijke rol voor hem kan zijn, en dat je dat ook wel bent πŸ™‚

  3. Wat ontzettend lief van de bonuszoon al snap ik zijn woorden heel goed πŸ˜‰ Je weet wel waarom πŸ™‚ Denk goed aan jezelf in deze drukte topper πŸ™‚

Geef een reactie

