Life the way it is

Het leven is momenteel fantastisch, de maand mei is gestart en dat houdt in, veeeeeel lange weekends, waarvan er eentje op zijn einde loopt,…

  • Chattheo lijkt zich herpakt te hebben op school,….we hopen dat dit zo blijft, want uiteindelijk begin juni zijn het examens en dan is dit schooljaar weer gepasseerd,..time flies!
  • We na de ten miles ons “herstel”programma aanvatte en het enorm fijn was om eens een tempoke lager te lopen :-).
  • Big het na 2 keer lopen al voor bekeken hield :-).
  • We gespaard blijven van de vreselijke voetbaltornooien :-).
  • Big de huishoudfakkel weer aan me doorgeeft en maandag met nieuwe energie start aan een nieuw hoofdstuk op werkgebied.
  • Carrie blij is weer baas te zijn over haar “huishouden”, ik beken ik ben enorm slecht in loslaten :-).
  • Carrie vreselijke buikpijn had na het eten van wrap en taart,…
  • De tussendoortjes laten een kwestie van evenwicht zoeken was,…..
  • Dit lang weekend fantastisch was, gevuld met familie een leuke uitstap naar Gent met Bie en mijn mannen en zondag heerlijke thuis-huishouddagje en zelfs een aantal uurtjes voor mezelf,….
  • Big “het kruidenierke” eens flink opruimde en we weer een mooi overzicht hebben van onze voorraad :-).
  • Dat me onmiddellijk leidt naar het volgende, blogland is in de ban van Marie Kondo,……een Japanse opruimcoach, om met zo weinig mogelijk spullen gelukkig te zijn.  Carrie is vooral geïnteresseerd in haar opvouwmethode,….LJ deed het al met haar kleerkast,…en Annelyse die ging zelfs nog een stap verder,…..indrukwekkende inventaris moet ik zeggen.
  • U hoort het van ver al aankomen, er is een nieuw projectje op til,….
  • Carrie onverwachts haar grote voorbeeld op loopgebied tegen het lijf liep in Gent,….en het in het echt nog beter klikte dan virtueel,….echt een topmadam waar ik al veel van geleerd heb!
  • Ik ga het hier nog eens zeggen, dat het anders eten en het sporten mij echt gelukkig maken,……ik kan het niet genoeg benadrukken hoeveel energie je ervan krijgt,….
  • Mei een enorme drukke maand wordt, met feestjes, communie’s, leuke uitjes, verjaardagsfeestje, elk weekend van mei is volgeboekt sommigen van vrijdag tot en met zondag, dat wordt echt zoeken naar loop-en trainingsmomenten :-).
  • Chattheo volgend voetbalseizoen andere kleuren zal verdedigen
  • Carrie volgende week zal overstappen op een nieuw stockprogramma en hopelijk brengt het me verlichting :-).
  • We ook weer een nieuwe collega hebben in het Paradijs,…en ze is een leeftijdsgenote maar not my cup of tea,….ik ben blij met Stanford 😉

En hoe staat het in jullie leven??  Happy?

16 gedachtes over “Life the way it is

  1. Mooi lijstje 🙂 En andere kleuren voor uw kleine man? Vertel!? Nieuwsgierig 🙂 Ik zit hier op mijn vrije dag me al heel bevrijd te voelen. Ja ben happy 🙂

  2. Wat een leuk lijstje…
    Hier net een voetbaltornooi achter de rug… het voetbalseizoen is bijna ten einde… en het is niet spijtig!
    Ik hoop dat ik het langer uithou dan Big om te lopen…

Geef een reactie

