5 jaar later

Het was een kleine hype in blogland, eerst terug naar je 16-jarige zelve 🙂 en nu een blik in de toekomst :-).  Ervaring leert dat in de toekomst kijken koffiedik kijken is, maar dromen mag :-), het is toegestaan en  dat wegzwijmelen geeft Carrie altijd een enorm fijn gevoel,….ook al ben ik het eerder down-to-earth type,…….

Hoe ziet Carrie haar leven er over 5 jaar uit,……weet u wat ik daar beangstigend aan vind, is het feit dat het niet zover meer lijkt te zijn,…maar goed, tijd kunnen we toch niet stopzetten,…..en we leven in het hier en nu,…..

Over 5 jaar zal de zoon van Carrie al 20 zijn,…..:-) en ik hoop dat hij dan zijn draai gevonden zal hebben en hopelijk van zijn hobby zijn beroep gemaakt zal hebben.

De bonuszoon zal dan 17 zijn en waarschijnlijk puber,…..en hopelijk verlost van zijn overgewicht en niet veranderd in fulltime gamer, want die richting gaat hij uit,…..hopelijk doet hij er tenminste iets creatiefs mee,……

Vanzelfsprekend gaan onze kinderen dan uit,….en de grootste angst die ouders hebben is dat hun kids iets overkomt, ook bij Carrie is dat het geval,…dus ik vrees dat het niet mijn geliefkoosde periode zal zijn,….:-)

Big zal dan 50 worden,…..en eerlijk,….dat is zo’n nieuwe levensfase vind ik, weer een nieuwe stap,….en ik vind dat we al voldoende aan het veranderen zijn :-),……je wordt automatisch meegezogen in een andere levensfase wanneer je kids groter worden, dat gevoel heb ik momenteel enorm,…..en ik weet nog heel goed dat wanneer je me dit 10 jaar geleden zou verteld hebben ik je zot had verklaard :-).

Carrie zal dan 47 worden,…..en neen we kijken er niet echt naar uit :-).

Carrie heeft dan hopelijk haar eerste marathon gelopen :-), ja het begint te kriebelen,…..

Carrie hopelijk dan part-time werkt of op zijn minst 4/5de en het liefst op een ander bedrijf in een functie waar mijn organisatietalent wordt gebruikt :-),…..

Carrie al een stukje van de wereld heeft gezien,……

Carrie nog steeds gezond eet,…..

Carrie door het leven zal gaan als Mevr.Preston ipv als Mevr. Bradshaw, met uiteraard een grote diamant als verlovingsring, maar eerlijkheid gebiedt me om te zeggen dat ik ervoor vrees 🙂

Carrie nog steeds haar papa en bonnie rondom haar heeft, maar ook voor dat laatste vrezen we,….

Carrie nog steeds gelukkig op hoge hakken door het leven wandelt,……

Carrie en Big een nieuwe stek hebben gevonden om onze liefde nog mooier te beleven,…..

Carrie nog meer fijne mensen heeft leren kennen in Blogland!

Carrie voldoende gespaard heeft om een mooie Delveaux handtas te kopen,…..

Ik denk dat mijn leven er over 5 jaar nog beter zal uitzien,……voor zover dat mogelijk is :-),…….wie durft er mee in zijn glazen bol kijken :-)??

 

11 gedachtes over “5 jaar later

  1. Ik vrees dat mijn leven nog niet zoveel veranderd zal zijn. Misschien heb ik tegen dan kleinkinderen en hopelijk heeft mijn dochter tegen dan een mooie en duurzame relatie, of misschien is ze tegen dan getrouwd en gesetteld. Voor de rest blijven we hier vast wonen, hebben we vast een poes minder, want ze is nu al dertien jaar. En hopelijk zien Wim en ik elkaar nog even graag als vandaag. En ik wil net zoals u mijn gezonde levensstijl voortzetten.

  2. Goh… Binnen vijf jaar? Woon ik nog altijd waar we nu wonen, maar ben ik ondertussen wel getrouwd met die lieve man die de papa van mijn kinderen is. Misschien is er dan een derde kindje (op komst)? En geef ik les? Mag ik je op deze vraag binnen vijf jaar antwoorden? Ik zal duimen voor jou voor die diamanten ring!

  3. 5 jaar klinkt zo ver maar tegelijkertijd ook zo beangstigend dichtbij… ik ben dan 46 en het idee dat het richting de 50 gaat, maakt me wel wat down, alsof je dan het beste al gehad zou hebben… misschien blog ik er ook wel over!

  4. Met een plezier heb ik dit gelezen…
    Ik hoop over 5 jaar even gelukkig te zijn als nu… meer heb ik momenteel niet nodig… of ja… gezond en wel in ons eigen stekje… een diamantenring (zie ik ook wel zitten)… graag een poesje (brengt wat leven in huis)… en hopelijk vele citytrips, reisjes… maar vooral ieder moment genieten van ‘ons’.

  5. Ik durf hier niet over te denken of hier te bloggen, want als dat dan niet waar blijkt te zijn dan val ik in een depressie zoals ik had toen ik mijn ‘doelen’ niet haalde toen ik 30 werd.. :-/

Geef een reactie

