The quote tag

Van Jocye kregen we deze tag,….en dat is altijd leuk om in te vullen,…..hij  bestaat uit 15 vragen, bij iedere vraag hoort een quote die samenhangt met de vraag.  Here we go!

The power of imagination makes us infinite – John Muir
Wat is de vreemdste droom die je ooit hebt gehad?

Dat mijn zoon mij opbelt dat hij in nood is en Carrie de weg niet vindt en ook niet meer weet hoe ze haar “smartphone” moet bedienen en ze Chattheo niet kan vinden en helemaal in paniek verloren loopt,…..en dan wordt Carrie ook helemaal in paniek wakker tot we beseffen dat het een droom is, maar vaak blijft het toch wat hangen,…..en stellen we ons de vraag wat zo’n droom wil zeggen, want het lijkt me verschrikkelijk dit te moeten meemaken, mijn zoon niet kunnen helpen,…..

Nothing is worth more than this day – Johann Wolfgang von Goethe
Wat was je favoriete moment van vandaag?

Heel de ochtend eigenlijk, rustig wakker worden, bijpraten met Big, lekker ontbijt, bananenbrood bakken met de overrijpe bananen, huis oprommelen, mijn loopkleren aantrekken en mijn snelste 8km ooit lopen :-), maar we zijn realistisch, dit tempo is 16km niet mogelijk of we moeten een superdag hebben :-),…..we twijfelen zelfs of we 1u20′ gaan halen,….maar 1u25′ zal nog top zijn,…loslaten Carrie, loslaten :-),…..

Success is often the result of taking a misstep in the right direction – Al Bernstein
Wat is je grootste blunder van de afgelopen tijd?

Toen ik de stapel reclamefolders doornam en ik spontaan ( zoals ik dan ben) bij de meubelfolder riep, wie koopt er nu een geel salon,…..en de bonuszoon doodleuk meldde, mijn mama heeft samen met papa een geel salon gekocht en dat wordt nog steeds gebruikt,….ja, dat is typisch Carrie en dan is het door de grond gaan van schaamte :-).

In the end, it’s not the years in your life that count. It’s the life in your years – Abraham Lincoln
Als je zelf een leeftijd mocht kiezen, hoe oud zou je dan willen zijn?

Forever 35,…….niet dat mijn lijf toen het meest geweldig was, want ik weet dat ik nu veel beter scoor, maar die rimpels waren toch minder aanwezig,……we zagen toen nog het jeugdige, nu moeten we toch toegeven dat ook Carrie niet gespaard wordt door het verouderingssysteem,…….het volgende is het verlies tegen de zwaartekracht, hopelijk heb ik tegen dan de wijsheid om ook dat te aanvaarden :-).

Fantasy is a way of looking at life through the wrong end of a telescope, and that enables you to laugh at life’s realities – Dr. Seuss
In welk sprookje zou je mee willen spelen?

In assepoester :-), de prins en schoenen, wat wil een meisje nog meer 🙂 🙂

 

If one cannot enjoy reading a book over and over again, there is no use in reading it at all – Oscar Wilde
Welk boek heb je het vaakst herlezen?

Geen enkel om heel eerlijk te zijn,……kan mij niet herinneren dat ik een boek 2 x zou gelezen hebben,…..

Het leven is een feestje, je moet alleen zelf de slingers ophangen
Wat zijn volgens jou onmisbare ingrediënten voor een feestje?

Een goede dj, die weet wat goede muziek is,…..of die weet wat goed party-music is, voor Carrie is dat de meekeel muziek met een tikkel disco,……veel leuke mensen rondom me heen en dan vooral Big en Miranda met stip 🙂 en een glaasje witte martini :-),…..meer is er niet nodig om een spetterend feestje te maken!

Sunset is still my favorite color, and rainbow is second – Mattie Stepanek
Wat is je favoriete kleur als je NIET uit de standaard kleuren mag kiezen?

Ik betrapte me hier op het feit dat ik echt wel een meisje ben gebleven :-), mijn kleuren 🙂

Fuchsia fuchsia

Petroliumblauw petrolium blauw

 

Turquoise TURQUOISE

 

Fill your paper with the breathings of your heart – William Wordsworth
Op welk artikel dat je de afgelopen tijd hebt geschreven ben je het meest trots?

Dat moet de post zijn over het geweld in mijn relatie,…..nooit had ik het iemand verteld zelf niet toen de roddels de ronde deden dat ik de “slechte” was, behalve 1 keer toen een van zijn broers me openlijk aanviel heb ik het hem in zijn gezicht gesmeten,…de post kan u hier lezen, voor de vrouwen die momenteel geconfronteerd worden met geweld op welk niveau dan ook, sta op en ga weg, er is echt nog een leven na,…

Music in the soul can be heard by the universe – Lao Tzu
Welk liedje heb je als laatst geluisterd?

Geen flauw idee van, erg hé 🙂

 

One that would have the fruit must climb the tree – Thomas Fullers
Voor welk eten mag je ‘s nachts wakker worden gemaakt?

Hallo, wil iedereen mij laten slapen als ik slaap aub, Carrie slaapt namelijk liever dan eten,…..maar als ik dan toch wakker ben :-), ja ja hier gaan we weer, mag het een geroosterde boterham met goede boter zijn en een stuk oude kaas aub,…..hemels blijft dat :-),..

 

You’re never fully dressed without a smile
Wat maakte je voor het laatst aan het (glim)lachen?

Mijn gemiddelde tijd die ik vandaag liep 🙂 :-), ik weet het, ik ben en blijf een strever, het moet altijd sneller of langer :-),….

 

Always do what you’re afraid to do – Ralph Waldo Emerson
Wanneer stapte je voor het laatst uit je comfortzone?

Eerlijk, dat gaat pas volgende week zondag zijn, wanneer ik nog eens deelneem aan een wedstrijd, had me 8 jaar geleden zo voorgenomen nooit meer deel te nemen aan een wedstrijd aangezien ik sterf van de zenuwen altijd voor een wedstrijd,…en hierbij komt ook nog eens dat we enorm veel mensen gaan zijn iets wat mij altijd een enorm beklemmend gevoel geeft, waarom doen we dan mee hé,…..gewoon om een doelstelling te hebben om te trainen, ik moet dat eerlijk toegeven :-).

Time you enjoy wasting is not wasted time – John Lennon
Als je nu een extra uur zou krijgen, wat zou je daar dan mee doen?

Mijn zomerkleren uit de dozen halen en mijn winterkleren opbergen,…en een lijst opstellen met wat ik nog allemaal nodig heb van gerief of beter gezegd wat ik nog graag zou willen :-), want dat nodig is relatief natuurlijk :-).

The world is a book and those who do not travel, read only one page – St. Augustine
Waar zou je ooit nog graag heen reizen?

Australië, Nieuw-Zeeland, Japan, Vietnam, Thailand, Ijsland, Spitzbergen (iets met het noorderlicht :-)), Zuid-Amerika, China, Frankrijk, Spanje, Portugal, Noorwegen, Zweden, Denenmarken,…..gewoon heel de wereld :-).

Graag zou ik deze vragen eens ingevuld zien door,……..maar voel jullie vooral niet verplicht,…….:-)

Flavie

Wiebe 74

Annelyse 

 

9 gedachtes over “The quote tag

      1. 4’58” op 8 km is een mooie tijd. Ben je hiervoor tot het uiterste moeten gaan? Dan mag je er een 9-tal seconden per km bijtellen als je 10 miles loopt. Anderzijds, je zal het zien: op een wedstrijd kan je altijd een tikkeltje meer. Vooral goed doseren, want daar staat en valt alles mee. Veel succes, ik duim voor je!! Mogelijks ga ik zondag ook 10 miles lopen, in Roermond dan. Ik ben nog aan ’t twijfelen. Loop normaal elke zondagvoormiddag in een heuvelachtig natuurgebied en heb dit door omstandigheden al enkele weken niet meer kunnen doen.

Geef een reactie

