Doelstellingen

Doelstellingen, het lijkt wel of Carrie het nodig heeft om zichzelf te motiveren :-), maar af en toe ben ik te enthousiast,….

In het begin van 2015 maakte ik de eerste doelstelling, de ten miles :-), de eerste planning was om het in 1u26′ te lopen ๐Ÿ™‚ we namen zelfs een marge van 1u30′ :-). ย We wilde echt niet te diep gaan,…..maar al snel merkten we dat de trainingen goed liepen en kregen we melding van het myasics schema om toch aan te passen en we krijgen het competitiebeest in Carrie niet getemd, dus de knop ja was snel ingedrukt :-). ย Maar we gaan eerlijk zijn, 16km lopen in een tijd van 1u20′ is pittig, we moeten eerlijk zijn. ย We zijn beginnen lopen, zonder begleiding, zonder max hartslag, gewoon loopschoenen aan en gaan,…en ja, puur op karakter. ย Want als we iets in ons hoofd hebben is er geen houden aan.

Toen we in februari bij Evi van “Aan het lijntje” een artikel lazen over de uitdaging Kayla Itsinesย en ze er een bijhorende besloten Facebook groep aan koppelde waar we onze progessie moesten posten was mijn enthousiasme weer niet te temperen, eindelijk zou het bikinilijf een waarheid worden ๐Ÿ™‚ (waarom weet ik niet, want we gaan helemaal niet op vakantie dit jaar :-)). ย De gids was makkelijk te downloaden, de enige doelstelling was, het mag mijn looptrainingen niet in het gedrang brengen,…

Deze 2 schema’s combineren houdt in, 6/7 trainen,…en aangezien beide schema’s behoorlijk pittig zijn, want op papier ziet het er allemaal makkelijk uit, maar in werkelijkheid is het zwaar,….en ja, ik denk dat het een beetje te heftig is voor Carrie, lichaam protesteert af en toe :-), maar opgeven, no way :-). ย Dus rollen we op niet loopdagen ons matje uit wanneer “thuis” start en Chattheo niet voor het scherm weg te branden is ๐Ÿ™‚

Alleen in de week voor de 10 miles ga ik het Kayla schema even aan me voorbij laten gaan en pik ik later weer in,…..geen risico’s,…..:-).

Maar, eerlijk, ik tel af. ย Deze week wordt nog een heftige week om dan eindelijk af te bouwen naar de wedstrijd,….

En dan is het enkel nog een volgende doelstelling kiezen ๐Ÿ™‚ :-), maar dan denk ik dat het tijd wordt voor een inspanningstest en trainen op hartslagmeter,……

15 gedachtes over “Doelstellingen

  1. Je bent werkelijk een lijstjesmadam ๐Ÿ˜‰
    Om jaloers op de worden als je zo gestructureerd door het leven gaat, ik kom nooit verder dan: “Hmmm, dit lijkt mij leuk, ooit ga ik dat wel eens doen” om vervolgens, … juist ja, niks te doen!

  2. Ik herken wat je zegt met die doelstellingen in sport, die heb ik ook zeker. Maar luister goed naar je lijf want ook af en toe meer rust nemen gaat je resultaat verbeteren zegt mijn coach altijd ๐Ÿ™‚ Succes met je wedstrijd toppertje!

  3. Wat een energie!! Mijn work out schema loopt ten einde op 28 april… en dan hoop ik te kunnen beginnen met Kayla Itsines uitdaging :-).
    Alvast veel succes met de ten miles… ik duim mee!

  4. Zotte dinges!!! Ik duim keihard voor je, ’t is dit weekend zeker??
    Enneuh, ge kunt met uw bikinilijf ook in Blankenberge gaan liggen hรฉ, of op uw balkon! ๐Ÿ˜‰

Geef een reactie

