Van lopen naar shoppen

Het kidsloze weekend kwam als geroepen,…..

Aangezien Big op vrijdag het eten klaarmaken voor zich nam, maakte Carrie van de gelegheid gebruik om haar uitgestelde training van donderdag af te werken en weer kregen we last van de rechterkuit,…..en toen viel Carrie’s euro,…..mijn oude loopschoenen gingen al heel wat km’s mee,……tijd voor vervanging,….

Zaterdagochtend daad bij het woord en richting “addict-store“, want het wordt tijd voor goed materiaal :-), want mijn kleine kwalen weet ik aan mijn schoenen of hoopte ik alvast :-). Β We werden getest en mijn vermoeden werd bevestigd, voet draait teveel naar binnen met als gevolg teveel belasting op kuit, scheenbeen en enkel,……we kregen keuze uit 3 paar schoenen en bij het eerste paar wist ik het al, het zat als gegoten,……IMG_20150329_172803

En zondag uitgetest en weg waren de kwalen,….

Maar hier stopte het niet,….Carrie had eens een blik geworpen op haar lente/zomer spullen en nu we een slankere versie zijn, horen daar ook slankere kleren bij,….

In de koekenstad vonden we eerst niet echt onze gading,…Carrie blijft het moeilijk vinden de grens tussen jeugdig, stijlvol en “kan, dit nog wel voor mijn leeftijd” :-),….er hangen ook gigantisch veel stijlen en dat casual kan me enorm aantrekken, maar dat past niet echt op kantoor,…en dan wordt het al snel voetbalmateriaal,….:-).

Toch vonden we in een winkel bijna de volledig aanvulling van mijn kleerkast, Carrie ging bewust voor kleedjes en we gingen ook voor kleur,…het zwart werd aan de kant gelaten,…ja er zijn nog mirakels mogelijk :-). Β Groen wordt het nieuwe zwart πŸ™‚

De buit :-),…uiteraard ook een jumpsuite in jeansstof,…dat wordt de topper volgens Carrie πŸ™‚

IMG_20150329_164458 IMG_20150329_164552 IMG_20150329_164700 IMG_20150329_164748

 

19 gedachtes over “Van lopen naar shoppen

  1. Mij zou het enerveren mochten alle deuren thuis vol hangen met kleren. Carrie toch… koop toch eens een kleerkast πŸ˜‰ !!!
    Groot gelijk dat je voor je voeten zorgt – je gezondheid hangt er voor een groot deel van af.

  2. Het rare is dat ik in de winter meer voor zwart en grijs ga maar in de zomer toch voor meer kleur kies… net alsof de zon mee dan automatisch naar de kleurige spullen stuurt…

  3. Het groen kleedje… wauw! Mooi seg!
    Zoetie heeft dit ook, zijn hielen staan naar de binnenkant en hij draagt daar speciale zolen voor.
    Leuk loopschoenen, maakt het lopen zoveel leuker… πŸ˜‰

Geef een reactie

