Life as it is

Mijn leven gaat als een sneltrein vooruit,….maar hoe is het leven nu??

  • Big heeft een nieuwe job en zal nu een maandje huisman zijn :-), maar de opdrachtjes liggen klaar, kinderkamers schilderen, nieuwe siliconen in de douche en als het even kan mijn eten klaarzetten als ik thuiskom van een dag hard labeur ๐Ÿ™‚
  • De 14-dagen zonder granen zijn zonder problemen verlopen, nieuwe opdracht, weer granen toevoegen, dus havermout wees welkom.
  • We gaan een maand ons moeten behelpen met 1 wagen,….dat wordt niet makkelijk maar ik geef toe het is een luxeprobleem
  • Carrie is verkouden, wat het loopschema voor een 2de keer wat in de war gooit en het weer dat wordt voorspeld is niet echt “trainingsweer” :-), we zijn nu eenmaal beetje een luxemieke ๐Ÿ™‚ :-).
  • Chattheo is er nog eens in geslaagd om Carrie over hare rooie te krijgen door zijn puberaal gedrag,…..met als gevolg geen stem! ย Ik tel echt af naar de vakantie,….om effe bij te tanken, maar eerst de examens. ย Maar heb het gevoel dat hij weer even op het juiste spoor zit,……..het was nodig!
  • We werden in het holst van de nacht uit ons bed gezet door de nieuwe vriendin van de ex. ย voor de huissleutel die mijn zoon heeft, na een feestje had hij zich buiten de auto gesloten, ik wil de verhalen niet meer horen,…….
  • Carrie zich doodergert aan het kantoor in Japan, die er administratief een zootje van het maken zijn en juist, wie gaat dat mogen opkuisen,……degene in Antwerpen :-).
  • Ze hier op kantoor waanzinnige lekker paaseitjes hebben :-),…….
  • My pop-up restaurant weer begonnen is,…….zalig!! ย Ook al moet het vaak opgenomen worden, de digibox, uitvinding van de eeuw naast de stijltang :-).
  • Ik enorm veel zin heb om een aantal nieuwe jurkjes te kopen ๐Ÿ™‚ en mijn garderobe te lente up-daten,….
  • Ze morgen de nieuwe kat-proof eetkamerstoelen leveren, ja Carrie heeft haar slag thuisgehaald!! Wordt uiteraard vervolgd ๐Ÿ™‚ :-).
  • Ik aftel tot het einde van mijn beide trainingsschema’s, 2 combineren is toch beetje te zwaar :-).
  • We niet naar Vegas gaan maar naar Berlijn en neen dat is geen verschil ๐Ÿ™‚
  • Carrie nog steeds smoorverliefd is op Big, maar ook op Martini & Royale ondanks het feit dat ik me voorbij kuis :-).
  • We aftellen naar half 5, dan begint het kidsloze weekenend met heel veel leuke uitjes op de planning!!

 

Goed weekend,

Carrie

20 gedachtes over “Life as it is

  1. Geniet vooral van je huisman en het weekend! Wat fijn dat je na twee weken al terug granen mag eten. Ik ga nog ( hopelijk ) nog 8 weken verder om te evalueren Maar ik kan vandaag met enige trots zeggen dat ik eindelijk terug een energiescore heb van 6 op 10, wat voor mij betekend dat ik snokskes kan kuisen,. En dat doen zo’n deugd!

  2. Omg, dat van u ex! Ik zou er echt niet mee kunnen lachen om midden in de nacht uit bed gebeld te worden omwille van iemand die zich in zijn zatte botten heeft buitengesloten. Bel dan ne slotenmaker hรฉ!

    Ik ga hier sebiet ook beginnen aan mijn weekend, gaat deugd doen!

  3. Nieuwe celiconen in de douche : omdat ze ‘versleten’ is of omdat ze niet proper genoeg meer is ? Voor vuile (witte) celicone : een plantenspuit met javel is de oplossing !

Geef een reactie

