De voorbije maand

Een maand ertussen uit, wil niet zeggen dat we hebben stilgezeten, daar zijn we niet goed in,….hoewel de griep me deze week tot platte rust dwingde, maar vanmorgen stonden we als nieuw weer op, mijn lichaam heeft gewonnen πŸ™‚ :-).

Maar wat gebeurde er allemaal in de afgelopen maand:

  • We startten met de kayla itsines oefeningen en wow, pittig vooral in combinatie met mijn loopschema,…..morgen wordt na 4 weken het resultaat vastgelegd op foto,….nog 8 weken te gaan :-).
  • Mijn zoon werd geselecteerd voor de topsportschool,…..en mama legt zich erbij neer, dat sport zijn talent is,….meer gaan we pas weten in de volgende maanden :-).
  • Mijn lief gaat kunnen kiezen uit 3 jobs πŸ™‚ :-), wordt waarschijnlijk ook nog vervolgd
  • We besloten om samen met een voedingsconsulente in zee te gaan,…..en na een aantal gesprekken is de eerste opdracht, schrappen van granen gedurende 14dagen,….als liefhebber van brood, havermout en koekachtige zaken wordt dit geen makkelijke opdracht, maar we smijten ons volledig, zoals altijd πŸ™‚ :-). Β Het is ook de bedoeling dat ik hier een klein dagboekje van ga bijhouden,….want ik weet nu al, dat dit geen makkelijke 3 maanden worden en ik mijn ups & downs zal kwijtwillen :-).
  • Ook in het kader van een gezonder eetpatroon, werd ook mijn bewegingspatroon in kaart gebracht, ondanks het vele sporten heb ik natuurlijk een zittend leven, wanneer we niet met de fiets naar het Paradijs rijden, rij ik echt van garage tot garage om daar de lift naar boven te nemen en me achter mijn pc te plaatsen, waar ik enkel achteruit kom wanneer ik koffie wil, zelfs eten gebeurt vaak achter mijn pc. Β En die zitmomenten zijn ook niet bevordelijk voor de gezondheid. Β Actieplan, 25min werken 5 min bewegen,……gelukkig heb ik een bureau voor mezelf :-), want ik weet nu al dat mijn collega’s rare gezichten gaan trekken :-).
  • Mijn looptrainingen goed gaan en ik er hoop in heb om een goede tijd te lopen, maar vooral dat lopen mij happy maakt en ik stiekem trots ben op elke vooruitgang die ik boek.
  • Ik op schooluitstap ging πŸ™‚ en we plannen smeden voor volgend schooljaar,….in de vorm van chocolatier of herborist :-).

 

22 gedachtes over “De voorbije maand

      1. Een vriend van me, die zijn zoon in nu een grote naam bij Anderlecht. Ik volg hem al van toen hij een jaar of 7 was. Het is erg belastend, maar het gaat ook erg dankbaar worden. Jullie kunnen het zeker aan.

  1. Lieve lieve schat, niet boos worden alsjeblieft, maar kijk naar je eigen postuur, je bent slank echt waar je hebt een pracht lichaam. Waarom moet het nog beter? Wat is er nog niet goed genoeg aan? Ik schrik eerlijk gezegd als ik lees wat je nu nog meer wil gaan elimineren…..

      1. Ik heb al veel voor en na’s gezien… amai wat een verschil! Zijn het zware oefeningen? Oh dat zou lief zijn mocht je ze doormailen 😊

Geef een reactie

