Ziek

Ik ben echt geveld, geveld door griep en ik heb geen woorden om uit te drukken hoe ellendig ik me voel, was het bijna vergeten hoe het voelt om ziek te zijn en hoe je beperkt bent in je doen en laten,…

Elke beweging doet pijn en er is precies een trein die de afslag naar centraal station had gemist door me gereden,….vanmorgen stond het huilen me nader dan het lachen toen ik me met veel moeite aankleedde om naar de dokter te vertrekken, want je hebt in Belgiรซ nu eenmaal een ziektebewijs nodig om te kunnen bewijzen aan je werkgever dat je ziek bent.

En verder is het uitzieken en hopen dat ik snel weer beter ben, want mijn leven is niet gemaakt om op de bank te hangen,..:-), vrouwen kunnen nu eenmaal niet ziek worden ๐Ÿ™‚ :-), u leest het, we zitten vol zelfmedelijden ๐Ÿ™‚ :-). ย Ik haat ziek zijn,…..

Vooral omdat het mijn schema totaal overhoop gooit,….mijn huishouden, mijn werk en mijn sportschema wat ik nog het ergste vind, nu zal een aantal dagen rust mijn fysiek wel ten goede komen :-), daar troosten we ons mee ๐Ÿ™‚ :-).

En het grote voordeel is dat ik nu heel de dag naar Vitaya en Wijftv mag kijken,…..zonder schuldgevoel en zonder commentaar :-).

Tot snel,

 

 

 

20 gedachtes over “Ziek

  1. Ik doe mee zielig. Ik heb namelijk een stevige verkoudheid te pakken sinds vannacht en net op de dag waarop ik 1 maand samen ben met Lief. Dat betekent dus elkaar een week niet zien. Zucht. Beterschap, meid!

  2. Heee, leuk om weer een bericht van jou voorbij te zien komen. Minder leuk dat je ziek bent uiteraard, het heerst geloof ik een beetje. Vreemde regel overigens, woon zelf in Nederland en hier hebben we dat niet. Veel beterschap!

  3. Het valt met jouw zelfmedelijden nogal mee, want ik zie alleen maar lachende smileys. Of ben je te ziek om de treurende smileys ๐Ÿ˜ฆ te kunnen vinden?
    Hoe dan ook, ziek maar lekker uit. Je krijgt niet voor niets griep. Je hebt blijkbaar rust nodig ๐Ÿ™‚

Geef een reactie

