Volgers

Bijna een maand geleden gooide ik de handdoek in de ring,……heel bewust.  Gebrek aan tijd in combinatie met een overload aan andere zaken maakte dat ik gewoon het bloggen beu was.

Vaak sloeg de twijfel toe, waren mijn blogjes wel interessant, was het boeiend genoeg om een vleugje meerwaarde in blogland te zijn,….terwijl de oorsprong gewoon was, een online dagboek voor mezelf,……en die oorsprong was ik kwijt,….

Het grappige in mijn blogloze maand was toch het feit dat ik 7 volgers extra kreeg,……7 nieuwe mensen die mijn schrijfsels boeiend genoeg vinden om te lezen,…..en dat mijn verhaal over mijn vakantielief werd uitgekozen voor een wedstrijd 🙂

Maar het allerbelangrijste is dat ik het boeiend vind om te schrijven, voor mezelf zaken vast te leggen die ik niet mag of wil vergeten,…..zodat een aantal periodes in mijn leven worden vastgelegd op digitaal papier,…

Na een welverdiende vakantie zijn we terug,….terug naar mijn kindje,…mijn plekje,….mijn uitlaatklep!!

 

22 gedachtes over “Volgers

Geef een reactie

