The end

Na lang nadenken, wikken en wegen, valt het doek over Misssexandthecity,……

Lang heb ik me verscholen achter Carrie, lang heb ik dit blog als mijn baby gezien,…..ik heb hier vreugde, verdriet en frustraties geuit,..maar het is tijd om verder te gaan,….

Verdriet en vreugde zullen er altijd zijn,…..maar het liefst wil ik die dan delen als mezelf, geen pseudoniem meer,…niks meer om me achter te verschuilen, maar puur als mezelf, onversneden,……

Tijd ontbreekt me en ja, dat is een kwestie van prioriteiten, maar die liggen nu ergens anders dan bij het schrijven en lezen van blogs,….

Jullie waren een fantastisch publiek, ik heb genoten om te schrijven en vooral van jullie reacties, dank jullie allemaal!!

Ik ga jullie missen, maar af en toe kom ik nog lezen πŸ™‚ :-).

Ik neem geen afscheid, maar ik zeg, tot ziens!!!

 

 

 

 

52 gedachtes over “The end

  1. Ik krijg hier eigenlijk kippevel van. Mijn allereerste blogmaatje die weg gaat. Wij die samen op het zelfde moment ongeveer begonnen zijn op skynetblogs. Maar we horen elkaar nog wel in real life. Als je ooit een nieuwe blog begint wil ik dat heel graag van je horen! x

  2. Oh gunst, Miss, die had ik niet zien aankomen. Goed dat je je prioriteiten stelt en je hart volgt. Dat neemt niet weg dat ik het erg jammer vind om je niet meer te lezen. Good luck. Met alles! X

  3. Je was één van de eerste mensen met wie het schijfgewijs klikte toen ik twee jaar terug begon te schrijven op WordPress. Ik zal ze missen, je mooi opgestelde logjes, je eerlijke reacties, je positiviteit, ook in momenten dat het niet zo lekker gaat met jou of je omgeving. Blijf je schrijven onderhouden, want je hebt talent. Is het hier niet, dan elders op het WWW. Stiekem zal ik me blijven afvragen of het nu echt Ghislaine was of..
    Ik blijf duimen voor B. (of mag ik hem nu ook met zijn echte naam T. noemen πŸ™‚ ??) en hoop je in de toekomst nog te mogen lezen. En zie ik iemand in Antwerpen lopen met een frangipane op haar hoofd (of was het een Donut?) dan zal ik je met plezier groeten.

  4. Ik zit hier nu al enkele minuten te staren naar mijn scherm en zit te bedenken wat te typen. Allerlei gedachten flitsen nu door mijn hoofd terwijl er tranen in me opwellen. Ik zal je hier verschrikkelijk hard missen Carrie. *knuffel*

  5. Wooow meisje, nu heb je me even laten schrikken. Meen je dat nu? Allez zeg! Doeme toch hΓ©. Ik heb onlangs zowat alles van je voorbije blogjaren retrospectief gelezen en keek uit naar nog zo veel meer.
    Houden we contact via Instagram? Ik vind je een superwijf! Liefs!

  6. oh, dit had ik Γ©cht niet zien aankomen hoor, G.!
    Net nu je zoveel medebloggers tevreden maakte met je logjes!
    Maar akkoord, loggen en andere logjes lezen vergt enorm veel tijd, tijd die je elders beter kan insteken misschien. Vooral in een hectisch gezin.
    Ik wens je het allerbeste, en als je toch nog ergens iets nieuws begint hoor ik het graag van je hoor!

  7. Jammer! Maar ik dacht al “vreemd dat ze ineens haar echte naam op instagram gebruikt” tenzij dat ook niet je echte naam is πŸ˜€ Niettemin: mooi πŸ™‚ Veel succes!

  8. Je hebt nu en dan wel signalen gegeven. Toch had ik het niet zien aankomen. Ik begrijp het wel helemaal. Ik heb mezelf moeten losrukken van mijn alter ego ‘Joke’. We zijn één en al dezelfde persoon, maar ze kreeg een veel te belangrijke rol toebedeeld en dat ging ten koste van mijn leven in de werkelijkheid. Ik werd er bij wijze van spreken een beetje schizofreen van, ook blogverslaafd en nu ben ik er eindelijk vanaf. Het is geen ‘moetens’ meer en dat werkt erg bevrijdend. Veel geluk in je echt leven!

  9. Dit is wel heel onverwachts hΓ©…
    Ik kwam toevallig op je blog omdat ik de serie “sex and the city” héél laat heb ontdekt en eigenlijk aan het opzoeken was op internet hoeveel seizoenen ik al had gemist πŸ™‚
    Ik vond het leuk dat jij altijd zo eerlijk was en tegelijkertijd vond ik het een schitterend idee om Carrie als je alter ego te gebruiken. Bedankt voor alles wat je hebt gedeeld en veel goede dingen gewenst voor jou en de jouwen.

  10. Ik lees dit nu pas, kwam hier niet zo vaak meer lezen… Het is precies de periode van het jaar waarin veel bloggers hun blog in vraag stellen πŸ™‚ Alle respect voor je beslissing, het ga je goed, ook veel sterkte aan je vriend bij het zoeken van een andere job.

Geef een reactie

