Discussies

Uw weet dat ik Big enorm graag zie, dat hij mijn rots is,….mijn veilige haven en dat ik overal naartoe zou volgen,……maar soms, ja soms wil ik hem naar de maan schieten,…..

Alles wordt in vraag gesteld,…..over alles ( en ja, ik overdrijf hier) wordt er gediscussieerd.  Wil Carrie nieuwe eetkamerstoelen omdat onze katjes de oude hebben kapotgekrabt dan volgt daar een reeks van discussies,……over welk model, over de prijs waar enorm veel tijd en energie in kruipt,….want uiteraard zijn de stoelen die Carrie mooi vindt niet Big zijn ding en vice versa,…..en dan zwijg ik nog over de discussie van het budget,……dit sleept al maanden aan, maar er is al ruimte tot verbetering, want eerst was het antwoord resoluut neen op nieuwe stoelen, nu wordt er al uren gesurfd op het net, naar de juiste stoel, die ook nog eens de nagels van onze schatjes kan verdragen :-).

Maar gisterenavond stond ik echt perplex,……en zijn uitspraken maakte me boos,…..want als Carrie iets niet fijn vindt, is het terugkomen op gemaakte afspraken,…..bloedhekel aan!

Dat we dit jaar niet met vakantie gaan, omwille van het project kinderkamers en kleerkasten,……Las Vegas werd naar 2016 verschoven omdat de partner van Miranda zijn bedrijf in november moeilijk kan achterlaten,…..naar januari 2016 om precies te zijn,……en werd er geopperd om Las Vegas om te wisselen voor Thailand :-), wegens betere temperaturen en meer cultuur,…..

Maar dan is een weekje vakantie natuurlijk te weinig,…..en dan start de discussie,……want Big beschikt niet over zoveel verlof dan Carrie,…..en waar de schoen nog het meeste wringt is dat we dit jaar geen vakantie nemen met de kids ( lees de lekkerlui vakantie in Turkije, want ook daar is er weinig inbreng) en dat wij dan een grote reis maken,…….lieve Big, u weet al jaren dat wij een reis gingen maken met Miranda wanneer ze 50 wordt,……en u heeft ook ingestemd om geen vakantie te nemen met de kids zodat we hun kamers kunnen aanpakken, ik ben nog bereid om ons “kleerkastenproject” een jaartje uit te stellen.  Wij hebben ook recht op onze ” reis” alleen,…….mijn zoon gaat wel  2 keer op vakantie zonder ons en je hebt dat als koppel ook nodig,…….de kamers pakken we aan in juli en in augustus hebben we een thuisvakantie met de kids,…….maar in 2016 gaan we wel weer met de kids op vakantie,….en gaan wij gewoon in 2015 niet met vakantie 🙂 :-).

Dus eerlijk, ik zie het probleem niet,…….maar ik ben er zeker van, dat er nog een discussie aan vooraf zal gaan,……maar wees gewaarschuwd, ik ben voorbereid :-).

 

 

15 gedachtes over “Discussies

  1. Ja vervelend als de afsraken veranderd worden. Ik opper er ook voor om zonder kinderen op reis te gaan. Maar een jaar op reis, mmmm, ik zou het daar wel heel moeilijk mee hebben. Ik heb dan ook een vliegtuig in mijn buik en helaas geen baksteen. 😉 Ik hoop dat jullie er uit raken!

  2. Dat soort discussies heb ik gelukkig niet meer, dat is het voordeel van single zijn. (ik moet het nog even aandikken lol) Om eventueel naar Thailand te gaan, dat zou ik zeker overwegen, het is gewoon prachtig daar.

Geef een reactie

