10 redenen waarom vrouwen fantastisch zijn

Ladies, gewoon omdat het eens gezegd mag worden,…..met dank aan de bijbel,….

Iedereen weet het, en het mag ook eens gezegd worden: het is fantastisch om een meisje te zijn! Veel mannen zijn zelfs jaloers op ons (al geven ze het niet snel toe). Wij geven je tien redenen waarom vrouwen geweldig zijn.

1. We leven langer.
2. We kunnen onszelf mooier maken met make-up en kapsels. Naturel of all the way, alles is mogelijk.
3. We kunnen veel dingen tegelijk doen, we doen alles beter en we zijn betere leiders (dat blijkt uit onderzoek).
4. We kunnen rondlopen met een handtas. Héél handig. Make-up, kauwgom, zakdoekjes, een paraplu, check!
5. We zien er heel sexy uit in de kleren van ons lief. Omgekeerd? Not so much.
6. We hebben veel meer keuze in kleren, schoenen en accessoires.
7. We kunnen kinderen krijgen. En daarom hebben we een heel magische en bijzondere band met onze kinderen.
8. Wij hebben borsten. Welke vorm of maat je ook hebt, élke man is stikjaloers op je.
9. We kunnen beter communiceren, zo blijkt uit onderzoek.
10. Meervoudige orgasmes. ‘Nuff said.

Of zoals Beyoncé het zei: we run the world!

15 gedachtes over “10 redenen waarom vrouwen fantastisch zijn

  1. Een mannelijke reactie op een (licht) feministische post: :p
    1: Wie jaagt ons dan vroeger de kist in denk je?? 😉
    2, 4, Ok, jaloers op… :p
    3, 8, 9 Sterk mijn twijfels over :p
    5, 6, 7: Why should we 😉

  2. Ik kan nog wel tien extra redenen opsommen. Negatief is dan weer het feit dat jullie het met een man moeten aanleggen. Correctie: mogen aanleggen om tot vermenigvuldiging te komen. En blabla, het kan inderdaad zonder, als even wordt bijgetankt in een spermabank, maar zonder man geen sperma :).
    Met andere woorden: ik was ook graag een vrouw geweest voor al de voordelen die je opnoemt, maar toch ook helemaal niet, want ik zie mezelf niet in bed duiken met een man. Bwèèèèèrk, ik denk dat ik mijn longen zou uitkotsen.

  3. Beyonce sprak in koninklijk meervoud. Ik heb niet de indruk, als ik naar het grootste deel van de wereld kijk, dat die gerund wordt door vrouwen. Miischien ware het beter wel zo geweest.
    Enfin. Wat punt 8 betreft, I don’t get it. En wat punt 10 betreft… brrrr, stel je voor dat je er nog één wilt dan blijf je bezig 🙂

  4. ik ben het niet met alle punten eens (want waarom zou een man zich niet mooier kunnen maken met make-up?),
    maar je hebt gelijk.
    Waarom denk je dan dat de mannen zo uitkijken naar de vrouwen?

    🙂

Geef een reactie

