Perfectie

Iedereen staat met rode lippenstift wordt er beweerd,….maar hebt u in de gemiddelde parfumerie of kruidvat al eens naar het aanbod gekeken?  Je vindt rode lippenstiften met blauwe ondertoon, met oranje ondertoon, met roze in, mat, glanzend, langhoudend,…de keuze is eindeloos,…en ja we weten dat dit niet echt de firstworld problems zijn,……maar toch :-).

Carrie is een herfsttype,….dat houdt in een warm type en we kunnen niet ontkennen dat goud me beter staat dan zilver,…daar heb ik al vrede mee, bruin is ook succesvoller dan zwart, maar hier zijn we nog in de ontkenningsfase :-).  Voor rode lipstick wil dat zeggen, rood met een warme ondertoon, zoals in tomatenrood :-), of beter gezegd rood met een oranje ondertoon,…

Met moederdag kreeg je gratis een lipstick bij de libelle,….en bij het aanbrengen fleurde heel mijn gezicht op, ondanks het feit dat het een rode lipstick met veel roze in was,…..de kleur was prachtig, de kwaliteit minder,..:-).

De zoektocht bleef dus verdergaan, liet me verleiden tot een matte oranjerode, maar mat, het spijt me, niet echt Carrie’s ding,…en het maakt me ouder, geen sprankel te merken en life won’t sprankle unless you do,…….:-).

Afgelopen dinsdag liepen we vlug het kruidvat binnen omdat een aantal zaken weer moesten aangeschaft worden,….en kan Carrie het niet laten om weer op zoek te gaan naar lipsticks, ja, de lipgloss is vervangen door lipstick, blijkbaar een evolutie :-).  En daar vonden we de kleur,….en de zachtheid die we wilde,….nu was het nog enkel de uitdaging de juiste kleur te vinden,….

lipstick lipstick 2

Het werd de linkse kleur op de streepjes foto, of de 360 As You Want Victoria’ kleur :-).  De lipstick is van Rimmel de moisture renew, intense kleur die lang blijft en je lippen niet uitdroogt,..en mijn gezicht doet opleven….want ladies een Lippenstift kan de meest doorsnee werkdag tot een scène uit Sex and the City maken ;-).

16 gedachtes over “Perfectie

  1. Rood is geloof ik niet mijn kleur, maar als je het kan hebben: vooral dragen! Zo klassiek! Bij de MAC adviseerde de verkoper mij craving aan, een paarsige kleur met een koele ondertoon, was inderdaad mijn match!

  2. Je kent mijn “angst” voor rode lippenstift. En ik begrijp totaal niet hoe je kan zien dat het rood een oranje of een blauwe ondertoon heeft. Laat staan dat ik weet welke ik voor mezelf moet kiezen.

Geef een reactie

